[verwijderd] En ik heb maar 6 uur hoeven wachten op de MRI want ik was spoed.
Echt afschuwelijk, want als het wel een stroke was geweest, dan was je te laat voor behandeling geweest! Wat zijn dat voor achterlijke idioten! Ik vind het echt onmenselijk hoe je behandeld bent. Mijn dochter heeft 2 jaar geleden in een Frans ziekenhuis gelegen met spoed. Het was echt een horror. Ik heb er echt nachtmerries van gehad. Wat ik daar gezien en meegemaakt heb. Echt ongelooflijk slecht. Wat een wanpraktijken. Alsof ik in een derde wereld land was.
Ik heb daar toen de heleboel bij elkaar gevloekt en getierd in dat ziekenhuis. Dus ik snap jouw reactie volledig. Je bent volledig in paniek. Je hoofd en lijf komen in een vecht vlucht modus terecht en dan ben je niet meer je redelijke zelf. En terecht! Ik heb ze echt voor alles en nog wat uitgemaakt. Ik kan nauwelijks Frans, maar ik vermoed dat ze wel begrepen met wat ik bedoelde met ‘fucking idiot’ en ‘fucking imbecile’. Wij durven om deze reden niet meer op vakantie naar Frankrijk.
Lucht je hart hier als je daar behoefte aan hebt en dit kost tijd. Ik heb zelf nog steeds moeite met mijn ervaringen bij de huisartsenpost, spoed en de stroke unit. Ondanks dat ik bij die laatste twee wel goed ben behandeld, maar vind het desondanks nog steeds een heftige ervaring. Het is al wel veel en veel minder. Ik heb er onlangs emdr voor gehad, maar daarnaast helpt het mij vooral ook om mijn hart te luchten. Ook al vertel je hier 100x hetzelfde verhaal, als dat goed voelt, gewoon doen. Ik ‘luister/lees’ wel.