Nescio Cactusje ik zou naar de HAP gaan of naar de spoed. Het kunnen ook je nieren zijn. Mijn oom had nierstenen, die lag op een gegeven moment tijdens een aanval te rollen over de grond. Zijn vrouw heeft het moeten filmen zodat ze konden zien hoe pijnlijk dat was. Ik vind dit echt niet normaal van de HA en zou op zoek gaan naar een nieuwe.
Miek89 Cactusje ik zou dan toch voor de hap kiezen hoor. En als het mogelijk is een andere praktijk zoeken.
Cactusje En natuurlijk is het nieuwe recept nog niet verzonden naar de apotheek. Op vanmorgen na nog geen echte pijn meer gehad, zou mooi zijn als het toevallig over is nu ik contact heb gehad met de ha. Heb gewoon even geen zin meer in al het gedoe van vandaag.
Cactusje Lovely83 Ik heb mijn tens weer uit het stof gehaald, helemaal niet meer aan gedacht dat ik die ook nog had! Waar ik hem toen voor gekregen heb, werkte het ook prima en nu staat ie op de pijnlijke plekken te tikken. Als hij hier ook voor werkt mag die ha de tramadol ergens stoppen waar de zon niet schijnt.
Tantetil Cactusje wat aan narigheid en wat een droplul is die arts zeg! Ik hoop dat de tens de pijn zal verlichten.
Deliana Zoon zit in zo'n gezellige fase dat hij altijd het laatste woord moet hebben π€¦ββοΈ Uitdagen, mopperen, grote mond, ik erger me niet zo snel, maar dit is gewoon bloedirritant!
Tantetil Mijn klacht is dat ik nu even baal dat ik hier niet anoniem ben. Er is van alles gaande en ik kan er hier niet over praten omdat ik niet weet wie er meelezen. Niet met mijzelf hoor maar in mijn directe omgeving waardoor het eigenlijk wel weer een probleem van mij is. Lekker vaag verhaal maar goed, dat is ook de reden dat ik soms even niet actief ben. Soms vraag ik mij ook wel eens af of er stille lezers zijn die mij kennen.
Hopsatee Tantetil ah ja kak is dat hè! Ik heb dat ook best vaak waarom ik dingen niet deel zeg maar. Dus herkenbaar. Maar je mag altijd een pb sturen hoor! Soms werkt dat gewoon even je hart luchten!
Tantetil Vulpen aardbeitjes en Hopsatee Nou ik kan verhaal wel kwijt bij vriendinnen en een paar van hier weten het wel, dus ik kan mijn hart welkom luchten maar vandaag wilde ik het gewoon even in de groep gooien en dat kan dan niet.
[verwijderd] @Tantetil π Als je man zo lomp aan een deur staat te trekken die op slot is, zodat het slot verbuigd.. Af en toe....π€
[verwijderd] Honkeytonk Denk 1.95 m, 120 kilo die geΓ―rriteerd aan een deur staat te trekken, omdat er een haakje op zit. (Het is dat ik niet weet hoe ik gifjes moet plaatsen, anders had ik wel een paar bijpassende gehad)
[verwijderd] Nog een andere klaag.. Gisteren naar Tina Turner musical geweest. Was erg leuk, maar ik was enorm laat thuis. Sliep pas om 1 uur, begon rind 2 uur ineens te hoesten waardoor ik half stikte. Man lag gruwelijk hard te snurken en om 5 uur werd J alweer wakker. Ik heb vandaag een online round table sessie, terwijl ik mijn ogen nu al amper open kan houden. Dan is het net 8 uur. π€