Nescio
Rechts onderin m'n rug, bij de heup.
Ik weet nu ook welke ha de pijnstillers voorgeschreven heeft en ik vind hem sowieso een lul. Eerste keer dat ik met hem te maken heb gehad lag ik in bed te huilen van de pijn door een ontsteking onder m'n stuitje. Hij zei doodleuk, wat wil je dat ik eraan doe dan.. die ontsteking is uitgelopen op een haarnestcyste waar ik 2x operatief aan geholpen moest worden. Vorig jaar tijdens mijn kraamweek heeft mijn man hem de huid vol gescholden omdat ik vreselijk benauwd was en hij het af wilde doen als corona, man was bang dat ik dood zou gaan, zo benauwd had ik het. Nu mag ik jaarlijks op controle bij de longarts. Kwam ik net bij de apotheek en is er naproxen voorgeschreven, uhm, ik mag geen nsaid's? Ik krijg het van 1x 400mg ibu al benauwd, dan ha ik dat echt niet uitproberen, oh en ook geen codeïne, heb ik dit weekend uitgeprobeerd en was ook geen succes. Apotheek naar de ha bellen, wilde hij wel codeïne voorschrijven, apotheek zegt dat dat ook niet kan, want benauwd, moest ik zelf maar bellen. Zelf gebeld, ja dan worden het opiaten en ja, risico's ed. Ja ik weet wat opiaten doen, heb ik ervaring mee, geef maar op. Nu weer afwachten op een belletje of tramadol goedgekeurd is. Het is dan dat of niks, nou liever een beetje high dan dat ik weer lig te huilen op de bank of vannacht wakker lig door de pijn. Fysio twijfel ik over of ik daar wel een poging aan wil wagen, heeft me in het verleden ook nooit echt geholpen.
Sinds mijn eigen ha overleden is, is deze ha de eindverantwoordelijke en alles gaat langs hem. Mijn oude ha had zeker eerst zelf een onderzoekje willen doen.