Honkeytonk ik mis de dagen dat ze driftbuien kregen omdat ik niet voor de 8e keer op een dag de sprookjesboom wilde aanzetten 😭
Ik ben flink boos geworden, daarna heel veel gepraat, en ze lijken wel te beseffen dat het écht niet door de beugel kan, maar ik hoop gewoon dat het blijft hangen. Dat het niet over een paar weken gewoon weer verder gaat wanneer mijn aandacht verslapt en de schrik voor hun ook minder wordt.
Vandaag, ik weet het nog niet. Ben nog flink teleurgesteld, ondanks dat ik wel gewoon normaal doe tegen de kinderen. Zie een beetje op tegen de gevolgen die dit gaat hebben. We hebben nieuwe afspraken gemaakt maar het vertrouwen dat ze zich daar ook aan houden is weg, dus ik zal daarin consequent moeten zijn en controleren om te zorgen dat het wordt nageleefd en dat is gewoon niet mijn sterkste kant. En de onderliggende oorzaak moet worden aangepakt, dat gaat ook veel tijd in beslag nemen 😔
Ik wil eigenlijk gewoon mijn kop in het zand steken en doen alsof het niet gebeurd is, maar dat gaat gewoon niet..