Wat een k-ochtend na een k-nacht. Macy was gisteren al de hele dag niet lekker, ze had die ochtend al diarree gehad in de keuken en het werd de hele dag niet veel beter. Man liet haar gisteravond laat uit en toen sloeg ze meteen aan op een hond aan de overkant en begon meteen te trekken, waardoor man nogal chagrijnig was geworden en na een korte plas weer naar binnen was gegaan. Normaal gesproken is dat ook geen probleem, maar helaas nu wel. Hij bleek de voordeur niet op slot te hebben gedaan, dus Macy heeft vannacht om 1uur aandrang gekregen en de voordeur open gesprongen. Dus ik moest haar vannacht van straat halen (gelukkig herkende ik haar blaf). Nog even laten plassen en poepen en weer naar bed. Vanochtend toch nog een ongelukje in de keuken en ik ben dus snel met haar naar buiten gegaan. Goed de deur van de buren in de gaten gehouden, want onze honden kunnen echt niet met elkaar. Ik stond al bijna voor mijn eigen deur toen hun deur openging en ik riep nog nee, maar hij haalde de lijn net niet snel genoeg in. Dus zaten ze op elkaar en nu heeft Macy er een bijtwondje en een trauma bij. Het tweede vind ik erger dan het eerste, we waren heel hard bezig om haar te trainen om niet bij elke hond als een bezetene te blaffen, maar daar gaat dit natuurlijk niet in helpen.