Liekje81 Toch6 lijkt me ook doodeng! Maar lijkt hier over zn hoogtepunt heen te zijn gelukkig. Waait alsnog wel flink. Helaas komende dagen geen uitzicht op beter weer. Als we dan geen winter krijgen, geef me dan maar lente ๐
Toch6 Liekje81 mwa vind dit fijner dan thuis. Schip blijft wel drijven, geen objecten die erop kunnen vallen... Alleen spullen die kunnen wegwaaien ๐คช maar dan ook niet zomaar door de ruiten. Thuis voelt als meer risico. Al wil ik nu ook niet in Zeeland varen hoor ๐
Mamabeertje Liekje81 Ik was al aan het mopperen op de woningbouw, maar dat heeft volgens man ook geen zin
Toch6 Mamabeertje nog niet zeker, niemand heeft gekeken binnen ๐ maar ikbweet dat er een zwakke plek is
Toch6 Toch6 jup, op die plek gelekt. Gelukkig niet heel veel water binnen Dit was alles wat er lag. Dus hopelijk geen schade aan het laminaat. Vandaag de buurman maar even vragen, die zit graag op het dak ๐คช
[verwijderd] Ik word gek van dit huis. Ik zweer het, als die stomme badkamer uitbouw staat, gaat we het verkopen. Geen idee hoe we dan aan een anders huis komen, maar oke. Stom kut huis. Oh en ik word helemaal naar van het nieuws. I need a break!
Lumihiutale [verwijderd] Gewoon geen nieuws meer kijken, ik voel mij daardoor een stuk rustiger. Het is toch alleen maar moord en doodslag en Covid,ik ben daar wel klaar mee. Het is verschrikkelijk wat er allemaal gebeurd in de wereld met al die oorlogen en kindjes die in putten vallen. Maar ik kan er niks tegen doen dus ik wil het ook niet weten. En ik hoop voor je dat je je huis snel kan verkopen! ๐
Mamabeertje Liekje81 Tja, ik weet niet precies wat ze er aan moeten gaan doen. We hebben het ook nog nooit eerder gehad, het is nu gewoon extreem weer. Binnenkort gaan ze wel isoleren bij ons en we krijgen nieuwe kozijnen, dus dan zal het wel over zijn.
Mamabeertje Tantetil Ja, we wonen hier bijna 8 jaar en dit heb ik nog niet eerder gehad. Alleen vorig jaar op zolder, toen hadden we stuifsneeuw onder de dakpannen. Maar daar valt volgens mij weinig aan te doen.
Ysabella Tantetil dankjewel. Ik heb al een elektrische fiets. ๐ Maar zoals nu met de storm heb ik geen rijbewijs om N naar de psz te brengen. Dus ik hoop echt heel erg dat dinsdag de storm over is anders kan hij weer niet. ๐ฉ๐คฏ
Marshmallow Het is vakantie en de kinderen werden wakker om 5.15. @Ysabella hebben ze bij jou soms goed geslapen? ๐
Ysabella Marshmallow ๐ om 6.07 werd de jongste wakker normaal om 05.00 dus ja haha. Ze wisselen elkaar lekker af.
Marshmallow Liekje81 ik ben er ook zo klaar mee. Mijn moeder zou vandaag komen, maar komt dus niet. Lekker kut.
Miek89 Hopsatee nou echt hรจ, en dan is het nog vakantie ook ๐ Ben maar de kinderkamers aan het uitmesten. Eerste is helemaal klaar, de andere is echt verschrikkelijk om te doen ๐ค gaat weer heel veel speelgoed weg in ieder geval!
Vulpen Hopsatee Het moet echt stoppen nu ๐ Ik vind winter ook best hoor. 3 graden, lekker zonnetje, wat rijp her en der. Maar dรญt. Hou op joh.
[verwijderd] Wat een rotweer. Ik heb het te doen met de postbodes, dakdekkers, etc. En ik verveel me te pletter. Ik moet mijn schouder ontzien, ja hoe dan? Nu kom ik erachter hoe belangrijk je schouders zijn
Vulpen [verwijderd] De Picnic-bezorger heeft me net allemaal doorweekte boodschappen bezorgd. Hij had wel een kek regenjasje aan maar dat helpt natuurlijk niks. Had erg met hem te doen inderdaad... Sterkte met je schouder!