Tantetil mijn man denkt (en ik eerlijk gezegd ook) dat als je een douchewand inkort die niet ingekort hoort te worden omdat ze per ongeluk (π€―) de verkeerde maat hebben besteld het op de één of andere manier ergens niet meer goed aansluit.
Wij hadden een douchewand die je kon verstellen van 1 meter tot en met 1 meter 12 dan is het natuurlijk geen probleem. Mijn man denkt dat daar het probleem ligt.
Tantetil Mwah, telkens bloedneuzen ik word er niet goed van morgen maar even bellen met de huisarts. Ik gruwel al van het idee dat het dicht gebrand gaat worden, dat was zo naar. Mijn man neemt in het weekend huishouden groot en deels zich terwijl hij ook intern zit, dus die is natuurlijk ook op. Al doet hij het zonder klagen hoor. Maar bijvoorbeeld dinsdag moet ik N op de fiets (in totaal fiets ik dan 20 km) naar de psz brengen, tussendoor naar het cjg voor Z zijn vaccinatie en daarna moet ik in de middag weer fietsend naar een andere afspraak, koken, kids op bed leggen. Zoβn dag trek ik slecht. Dus de vaccinatie ga ik weer verzetten als Z ook nog slecht slaapt kan je mij opvegen.π©