Vulpen Hopsatee Het moet echt stoppen nu ๐ Ik vind winter ook best hoor. 3 graden, lekker zonnetje, wat rijp her en der. Maar dรญt. Hou op joh.
Vulpen June En dan 3 maanden zomer zeker. Ik zie nu al vreselijk op tegen de zomer. O bah, overal insecten en je tuin die water nodig heeft en hittegolven waar geen ontsnappen aan is en sandalen die niet lekker zitten en fruitvliegjes, gatverdamme.
Vulpen [verwijderd] De Picnic-bezorger heeft me net allemaal doorweekte boodschappen bezorgd. Hij had wel een kek regenjasje aan maar dat helpt natuurlijk niks. Had erg met hem te doen inderdaad... Sterkte met je schouder!
June ik hang al 45 min in de wacht. en nu heb ik vreselijke fluitmuziek als achtergrond. auw mijn oren!
June June uiteindelijk echt een super fijne medewerker aan de lijn gehad. dat maakte alles weer goed ๐
Mamabeertje Liekje81 Tja, ik weet niet precies wat ze er aan moeten gaan doen. We hebben het ook nog nooit eerder gehad, het is nu gewoon extreem weer. Binnenkort gaan ze wel isoleren bij ons en we krijgen nieuwe kozijnen, dus dan zal het wel over zijn.
June Vulpen ik ben ook geen zomer fan. zeker niet die jij beschrijft. maar ik mis dit jaar wel echt het winter gevoel. het is zo lang grijs en grauw geweest.
Hopsatee Vulpen oh ik houd zo van warmte. Maar die insecten enzo hoef ik niet. Maar het voelt nu alsof de zon niet meer bestaat.
Vulpen June Ja ik ook. Ik vind vorst ook niet alles want dan zit ik in de stress over de auto, maar een paar dagen vorst heb ik voor het hele seizoengevoel toch wel nodig hoor. En gewoon een paar dagen sneeuw zodat de kinderen sneeuwballen kunnen maken en zo. Hopsatee Het wordt hier een hรฉรฉl klein beetje lichter nu!
Softbasegaming ๐ฉ vooral me zo beroerd. En elke keer als ik me dan weer beter denk te voelen ga ik me weer beroerd voelen. Helpt ook niet echt mee dat dochter nu vakantie heeft ๐ญ
Hopsatee Softbasegaming bah! Zo vervelend ziek zijn met kinderen. Weet je ook wat je hebt? Griep? Buikgriep? Corona?
Marshmallow Weer 5.15 echt ik word gek ๐ซ Ik zorg dat ze voor 8 uur bij de opvang zijn dan kan ik nog een uurtje liggen.
Softbasegaming Hopsatee griep denk ik. Heb al tig zelftesten gedaan allemaal negatief. Het is vooral bekend geboren en zo nu en dan diarree, niet spugen ofzo. Van de week was T. ziek hij wel met (melk) spugen.
Miek89 Ysabella dat is midden in de nacht ๐ค Hier werd jongste rond die tijd huilend wakker want hij wilde graag een toetje kopen in de supermarkt, en wel nu meteen ๐ doet zoveel goeds voor je humeur om daarvoor wakker gemaakt te worden ๐คจ