Nescio [verwijderd] oh nee! Dat is echt erg, want die beesten verstoppen zich overal en kunnen heel lang overleven. Ik heb weleens gelezen dat de kamer dan helemaal heet gemaakt moet worden om ze te bestrijden. Weet je het zeker? Het kunnen ook muggen zijn he (als jullie gebeten zijn).
[verwijderd] Hopsatee Ben al het beddengoed al aan het wassen. Gaan straks voor de zekerheid nieuwe hoofdkussens kopen. Maar het lijkt er meer op dat er ongediertebestrijding zal moeten komen. @June liever niet ðŸ˜deze was al een rib uit ons lijf en is net een jaar oud. @Nescio De beten lijken echt verdacht veel op die van bedswanten. Het gekke is alleen dat mijn compleet onder stond op vakantie en nu ik.
Ysabella [verwijderd] misschien helpt een stoomreiniger? Zouden ze daar niet dood van gaan? Lijkt mij vreselijk die beesten. 😩
June Vrienden van ons hebben hun bed weg moeten doen. Ze kregen ze, ondanks ongedierte bestrijding niet weg. Ook je koffer, kleren, handdoeken, knuffels ed. Moeten allemaal in isolatie, wassen ed.
Cactusje Kutzooi van school vergeten schoon te maken, het was de bedoeling dat het vandaag weer terug gebracht werd. Schoon en wel natuurlijk. Puber is thuis dus ze heeft geholpen, zij haalde ze door een sopje en ik droogde ze af en stapelde ze op. Met de haardroger zijn ze zo weer droog, stopt dat kreng er halverwege mee. Hopelijk alleen oververhit en doet ie het zo weer anders gaat de rest zo weer in de bak en zoeken ze het op school maar uit.
Vulpen Cactusje Ik vind dat je er megaveel moeite voor gedaan hebt. Je had je niet eens opgegeven toch?
[verwijderd] Inmiddels heel het bed afgestruind, alle kussens, matrassen hoekjes en kiertjes bekeken, maar ik vind helemaal niks. Totaal geen teken van leven. 🙄 Hoofdkussen open geknipt en ook daar niks in te vinden.
Nescio [verwijderd] Ik weet niet of je ze nu gemakkelijk kan zien, overdag verstoppen ze zich. Een manier om te constateren zijn de beten, die lijken op muggenbeten maar dan vaak meerdere direct naast elkaar.. en die jeuken ondraaglijk. Sterkte! Ik hoop dat het toch geen wantsen zijn en anders de ongediertebestrijding erbij halen.
Hopsatee [verwijderd] weet je zeker dat het dan echt niet processie rups is? Want daar lijkt t echt op..
June [verwijderd] je zou kleine bloedvlekjes kunnen zien. Verder zijn ze niet te vinden. Kan het geen ander beest of uitslag zijn?
Cactusje Vulpen Ik had me idd niet eens opgegeven. Kleine meid kreeg het vrijdag in haar handen geduwd. Samen met puber was het vrij snel klaar gelukkig, zij zei al dat ik de bak gewoon weer mee moest geven zonder schoon te maken. Heb ik wel even over nagedacht om gewoon te doen😅
Ysabella Cactusje gewoon de blokjes er in doen en daarna doen alsof alles schoon is. 🙈 Ik zou blokjes hout niet in een sopje leggen, maar gewoon met een vochtig doekje schoonmaken hoef je ze ook niet droog te föhnen. 😬
[verwijderd] @June @Nescio @Hopsatee Mijn heeft dus geen nieuwe beten sinds we weer thuis zijn🤔, dus misschien toch nog de mogelijkheid dat het iets anders is. Heb ik straks voor niks de kussens kapot geknipt 😬
Cactusje Ysabella Ze zijn even kort door een sopje geschud. Het föhnen ging heel snel hoor omdat ze al even op de handdoek gelegen hadden. Alleen de bovenkant gedaan omdat dat sneller ging na het stapelen, kleine meid zei al dat ze nog vochtig waren🤣. Kan mij het schelen, ze zoeken het maar uit. Heb haar ook opdracht gegeven om de volgende keer te zeggen dat ik niet wil en het niet mee moet nemen. Als ik nou niks gedaan had zou ik zeggen, ik ben afgelopen jaar fruitmoeder geweest waarbij ik 3x alleen stond.
[verwijderd] De huisarts wil testen op hooikoorts na 12 dagen ellende met verkoudheid, dichte keel en hoofdpijn. Maar dan moet ik wel een negatieve PCR hebben dus ik ga wel weer. Ben je sinds januari ingeënt en heb je het nota bene gehad, ben je nog niet van de test ellende af.