Liekje81 Softbasegaming voor receptjes, haha. Hap is niet alleen om langs te komen hoor. Was alleen even vergeten dat je die antihistamine gewoon kunt kopen π Gelukkig gaat het al wat beter. O en dafne heeft dus een keer een ontstoken muggenbeet gehad. Je wil dat ook niet door laten etteren met evt koorts ofzo. Toen heb ik ook de hap gebeld.
Ysabella Liekje81 misschien moet ik zijn werk morgen bellen met de vraag of hij weer intern kan. π€£
Ysabella [verwijderd] ik heb helemaal geen behang. Als jij nog behang hebt met een leuk kleurtje? Dat fleurt de boel hier in huis weer wat op. π
Dahlia Ysabella gewoon een knuppel en een fles wijn is beter dan behang. Die knuppel is voor hem en die wijn voor jou. Probeer er over te praten wanneer de paracetamol is ingewerkt π Nee ff serieus, echt praten. Stop het niet weg. π
Ysabella Dahlia hij heeft dit wel vaker. Doodvermoeiend. Praten kan dan absoluut niet want hij snauwt iedereen in huis af omdat hij de dingen dan βopeensβ niet meer kan overzien en overprikkeld is. Tegenwoordig laat ik hem op dit soort momenten zwemmen en verzuipen. Zoek-het-uit. En ook nooit uit zichzelf sorry zeggen dat is denk ik nog het aller ergste. Jules het hangt in de lucht. Sterkte. π
Nescio [verwijderd] oh nee! Dat is echt erg, want die beesten verstoppen zich overal en kunnen heel lang overleven. Ik heb weleens gelezen dat de kamer dan helemaal heet gemaakt moet worden om ze te bestrijden. Weet je het zeker? Het kunnen ook muggen zijn he (als jullie gebeten zijn).
[verwijderd] Hopsatee Ben al het beddengoed al aan het wassen. Gaan straks voor de zekerheid nieuwe hoofdkussens kopen. Maar het lijkt er meer op dat er ongediertebestrijding zal moeten komen. @June liever niet πdeze was al een rib uit ons lijf en is net een jaar oud. @Nescio De beten lijken echt verdacht veel op die van bedswanten. Het gekke is alleen dat mijn compleet onder stond op vakantie en nu ik.
Ysabella [verwijderd] misschien helpt een stoomreiniger? Zouden ze daar niet dood van gaan? Lijkt mij vreselijk die beesten. π©
June Vrienden van ons hebben hun bed weg moeten doen. Ze kregen ze, ondanks ongedierte bestrijding niet weg. Ook je koffer, kleren, handdoeken, knuffels ed. Moeten allemaal in isolatie, wassen ed.
Cactusje Kutzooi van school vergeten schoon te maken, het was de bedoeling dat het vandaag weer terug gebracht werd. Schoon en wel natuurlijk. Puber is thuis dus ze heeft geholpen, zij haalde ze door een sopje en ik droogde ze af en stapelde ze op. Met de haardroger zijn ze zo weer droog, stopt dat kreng er halverwege mee. Hopelijk alleen oververhit en doet ie het zo weer anders gaat de rest zo weer in de bak en zoeken ze het op school maar uit.
Vulpen Cactusje Ik vind dat je er megaveel moeite voor gedaan hebt. Je had je niet eens opgegeven toch?