Ysabella Een studie vraagt natuurlijk al om de nodige veranderingen in jullie leven. En soms willen we ook zó veel van onszelf en van elkaar he... Tenminste, dat heeft hier thuis wel eens voor de nodige spanningen gezorgd hoor. Dat ik boos deed op @LucP omdat hij de handdoeken niet op de 'juiste' manier opvouwde. Of hij op mij omdat ik zei dat ik boodschappen ging doen, maar ik afgeleid was door een haar op mijn kin en ondertussen al een half uur met een pincet voor de spiegel zat 🙈
Kun je jezelf niet wat ademruimte geven wat dat opruimen betreft? Even alle speelgoed in de mand gooien zoals het erbij ligt en morgen samen met N. weer de spullen netjes uitzoeken? Leert N. ook weer dat het niet vanzelf zo netjes bij elkaar ligt 🙂
Je hebt hier wel vaker geschreven over dat je sommige dingen tussen jullie zo ongelijk vindt. Maar ik kan me goed voorstellen dat je het nu niet het moment vindt om dat aan de kaak te stellen, met alle druk omtrent het werken/studeren. Maar ik gun jou ook wat lucht.