πOngegeneerd klagen
[verwijderd]
Femkes Ik hoop dat jullie hem nog vinden.... sterkte
- Bijgewerkt
Femkes hΓ© bah hopelijk komt hij weer terug.
Dochter is 2 uur wakker geweest vannacht
(dit staat zelfs al in de woord voorspelling ).
Uiteindelijk maar een flesje gegeven. 1 uur later stond zoon naast me. Dat wordt een zware werkdag.
[verwijderd]
Toch geslaagd!!
[verwijderd] gefeliciteerd!!!
[verwijderd] gefeliciteerd!
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Wekenlang zitten zeuren dat het op vakantie vast zou regenen en we niet konden zwemmen.
Vakantie is aangebroken en nu is het stralend weer en we hebben een geweldig zwembad.
Maar geen zwempartijtjes, want zoon is 5 uur nadat we zijn aangekomen ziek geworden en heeft streptokokke, heeft antibiotica en mag niet in de zon. Dus ook niet in het zwembad . (Eigenlijk ook dit ook bij loedermoeder, omdat ik over mn zieke zoon klaag, arm mannetje)
[verwijderd] oh dat is balen zeg!!! Beterschap voor je zoon
@[verwijderd] wat balen! Beterschap!
Ik heb enorme migraine maar kan dus behalve paracetamol niks nemen! Paracetamol helpt totaal niet
[verwijderd]
Beterschap @[verwijderd] en @Lovely83
[verwijderd] Aww wat sneu voor jullie!
[verwijderd]
Femkes hopelijk vind je hem snel, sterkte!
[verwijderd]
Femkes oh dat zijn fijn zijn, hopelijk snel duidelijkheid en dat het goed met hem gaat.
Femkes hoop echt dat je hem snel vindt!
@[verwijderd]: nee wat sneu voor jullie zeg, beterschap!
Ik deed net een schuifraam dicht, maar vergat denk ik dat er nog een vinger tussen zat van mij. Dat deed echt pijn. Gisteren ook al deur tegen mijn hoofd aangeknald (bovenste keukenkast deur). Echt hoe krijg ik het voor elkaar..
Jongste heeft beetje diarree dus toch maar weer een luier aan. Gistermiddag ging het zo goed met het potje. Maar nu al 3x kunnen douchen dus dat schiet niet op