[verwijderd] [verwijderd] hij is nuchter maar troots me wel als nodig. Accepteert mijn chaggerijnige gedrag en gaat daar niet tegenin. Verder is hij veel aan het werk (het is zo extreem druk door de stormen afgelopen week) maar als hij er is dan ontlast hij me wel in huis. Hij is in ieder geval niet emotioneel ofzo, hij is daar heel simpel in denk ik.
Marshmallow [verwijderd] ja mannen gaan er toch anders mee om he. Wel fijn dat hij er voor je is wanneer het nodig is. En wat vervelend dat de pijn eigenlijk nog hetzelfde is als voor de operatie. 🙁
[verwijderd] Tantetil ben een uur of 3 a 4 per dag beneden denk ik, de rest lig ik plat op bed. Zaterdag zoon zijn verjaardag geviert, toen heb ik overdag veel gerust (ook wel beneden om toch dingen te regelen) en vanaf 18.00 tot 23.30 voor de visite eruit geweest maar dat voelde zo verschrikkelijk en heb ik zondag echt de hele dag niets anders kon dan stil liggen en niet bewegen.
Hooyo-shimbir @[verwijderd] jeetje meis, dat is ook wat. Wat mooi om te lezen dat je zo blij bent met de zwangerschap, ik hoop enorm voor je dat je over 2 weken een mooie echo krijgt. Logisch dat je je nu zo voelt. Heel veel sterkte. X
[verwijderd] heb inmiddels de ass. van de gyn. gebeld en uitgelegt dat ik gek word van die onzekerheid mag volgende week dinsdag middag al komen voor nog een echo. Scheelt toch 1 week. Ze was lief en begripvol en heeft me ergens tussen gepropt.
Ansji [verwijderd] Wat goed! Fijn dat je eerder kan komen. Hormonen en de zwangerschap zullen idd je herstel in de weg zitten, al je energie word opgeslokt. Doe rustig aan en nogmaals veel sterkte!
Liekje81 [verwijderd] O, lees dit nu pas! Wat een onzekerheid dan ineens! Ik zal voor je duimen dat het goed zit!
Toch6 In vergelijking met dasty-queen stelt het niks voor. Maar wat een rotweer, t blijft maar gieten. En ik heb het koud, ben verkouden en heb keelpijn.
Pietje1987 Blegh, was dochter van het weekend als opeens ziek, werd ik er vannacht wakker van 😔 Gelukkig vandaag thuis werken, want wat voel ik mij brak!
Hopsatee @[verwijderd] heb bah zeg wat een rot nieuws. Eerst onverwacht blij en dan dat nieuws erachter aan. Ik kan mij voorstellen dat je dan even niet weet waar je het zoeken moet en dat samen met je fysieke andere klachten helemaal niet fijn! Fijn dat je wel een weekje eerder terecht kan, scheelt weer een stukje. Ik duim voor goed nieuws. Liefs en sterkte!
[verwijderd] Wij konden geen oppas regelen voor morgen aangezien we kaartjes hebben voor Bon Jovi. En nu raken we de kaartjes aan niemand kwijt. Dus uh, Bon Jovi anyone?
Marshmallow [verwijderd] ik heb ze vorige week verkocht, omdat ik niemand kon vinden die mee kon gaan. MP stond er toen al vol mee. Zal nu wel helemaal erg zijn denk ik?
Toch6 [verwijderd] Marshmallow Dan gaan jullie samen 😄 Even uitgaande van dat bootcampbabe haar man thuis os