Wat lief van jullie allemaal! ❤️
Mijn moeder kwam met haar man en moest eigenlijk gelijk huilen, want ze is zo ontzettend bang. Ze heeft na haar hersenoperatie een delier/ psychose gehad en daar wilde ze afspraken over maken. ( gelukkig was het geen slecht nieuws gesprek!) Enige kanttekening is dat we pas na 9 juli te horen krijgen of het kwaadaardig is en daar ben ik vooral gestrest over. Ik wil haar echt nog niet kwijt, N. kan nog zoveel van haar leren, zoveel wijsheid, liefde en een luistert oor.
En toen kwam de schoonfamilie. Drama. N. heeft de hele middag lopen huilen, wilde de tuin absoluut niet in en dus niet in de buurt bij schoonouders komen. Ik heb er hoofdpijn van gekregen en vind het heel erg dat N. zich niet fijn en “veilig” in zijn eigen huis heeft gevoelt. Overigens ging schoonmoeder ook nog over een grens N. Wilde geen handje geven, hij moest huilen en liep van haar weg. Ik tilde hem op schoonmoeder kwam aanlopen en zei “ Nou nu huilt hij toch al” en geeft hem zo een kus. Kind nog meer over zijn toeren. Hij heeft de hele middag niet gepraat, gespeeld en pas toen ze weg waren werd hij weer de oude.
Sorry het is echt een heel verhaal geworden, maar ik weet gewoon niet zo goed wat ik er allemaal mee moet.🙈