[verwijderd] heb inmiddels de ass. van de gyn. gebeld en uitgelegt dat ik gek word van die onzekerheid mag volgende week dinsdag middag al komen voor nog een echo. Scheelt toch 1 week. Ze was lief en begripvol en heeft me ergens tussen gepropt.
Ansji [verwijderd] Wat goed! Fijn dat je eerder kan komen. Hormonen en de zwangerschap zullen idd je herstel in de weg zitten, al je energie word opgeslokt. Doe rustig aan en nogmaals veel sterkte!
Liekje81 [verwijderd] O, lees dit nu pas! Wat een onzekerheid dan ineens! Ik zal voor je duimen dat het goed zit!
Toch6 In vergelijking met dasty-queen stelt het niks voor. Maar wat een rotweer, t blijft maar gieten. En ik heb het koud, ben verkouden en heb keelpijn.
Pietje1987 Blegh, was dochter van het weekend als opeens ziek, werd ik er vannacht wakker van 😔 Gelukkig vandaag thuis werken, want wat voel ik mij brak!
Hopsatee @[verwijderd] heb bah zeg wat een rot nieuws. Eerst onverwacht blij en dan dat nieuws erachter aan. Ik kan mij voorstellen dat je dan even niet weet waar je het zoeken moet en dat samen met je fysieke andere klachten helemaal niet fijn! Fijn dat je wel een weekje eerder terecht kan, scheelt weer een stukje. Ik duim voor goed nieuws. Liefs en sterkte!
[verwijderd] Wij konden geen oppas regelen voor morgen aangezien we kaartjes hebben voor Bon Jovi. En nu raken we de kaartjes aan niemand kwijt. Dus uh, Bon Jovi anyone?
Marshmallow [verwijderd] ik heb ze vorige week verkocht, omdat ik niemand kon vinden die mee kon gaan. MP stond er toen al vol mee. Zal nu wel helemaal erg zijn denk ik?
Toch6 [verwijderd] Marshmallow Dan gaan jullie samen 😄 Even uitgaande van dat bootcampbabe haar man thuis os
Toch6 Rietjesbeker Ysabella Én je hebt mooi weer gehad. Hier heeft het tot 3u bijna non stop geregend
[verwijderd] iMoeder ook hier herkenbaar. BMI 18 en op verjaardag van zoon zaterdag moest perse weer besproken worden (overigens door schoonzus met flink overgewicht) dat ik zo mager ben! Dat ik echt ongezonde dingen moet gaan eten om aan te komen omdat ze zo van me schrok en als ik beter ben echt niet meer zoveel moet sporten want dat magere staat echt niet mooi. Mijn zus (waarvan ik weet dat ze wil sporten maar zich er nooit toe aanzet) gaf haar bijval en zo kwam een heerlijk gesprek van ruim een half uur op gang over mijn gewicht. 🤔 Ik zeg toch ook niet dat haar dikke kont niet mooi staat?! Denk dat het een soort van jaloezie is ofzo. Over mensen hun overgewicht praten is een taboe maar als mensen iets slanker zijn dan gemiddeld dan voelt iedereen zich vrij om dat hardop uit te spreken.
Toch6 [verwijderd] Ik zeg toch ook niet dat haar dikke kont niet mooi staat?! Volgende keer wel doen. Als zij mag beledigen mag jij dat ook
Hooyo-shimbir [verwijderd] heel herkenbaar. irritant is het echt. Mijn tante daarentegen is iemand die elke kilo boven een BMI van 17 al dik vind en daar constant over praat 🤦🏾♀️beide kanten slaat t nergens op.
Ysabella [verwijderd] zo herkenbaar. Bij mij ging een docent even testen of ik anorexia had door om 8.30 een taart voor te schotelen. 🤦🏼♀️