[verwijderd] [verwijderd] herkenbaar. Ik ben eergisteren gewoon gaan werken nadat ik overgegeven had. Hele dag misselijk gebleven maar was na 24 uur ook helemaal weg. Gewoon een virus.
[verwijderd] [verwijderd] ik ga nu ook gewoon maar sporten. Ik ben heel licht misselijk. Beetje frisse buitenlucht is denk ik wel lekker. Virusje van 24 uur klinkt prima π
Pimpelmeesje Honkeytonk je krijgt ze bij een nieuwe dure tesla.. en anders kan je ze bij tesla zelf kopen. Maar ik kan me herinneren dat de miniatuur versie (dus niet de mini waar je in kan rijden, maar een piepklein ding voor op je bureau) iets van 450 euro kostte... π€ͺ
Honkeytonk Pietje1987 zag dat ze 500 euro waren π±π± Pimpelmeesje wtf! Inimini even duur als een minder rijbare mini π±π± wat een prijzen!
Pietje1987 Honkeytonk Pimpelmeesje gelukkig heeft man er wel een stuk minder voor betaald π± maar OMG Ik ben er nog steeds een beetje pissig over hoor!
[verwijderd] [verwijderd] Ik denk dat het weleens de fysieke gevolgen van alle emoties van afgelopen dagen zou kunnen zijn. Ik zou er een beetje aan toegeven, een beetje rustig aan doen en vooral dingen doen waar je van ontspant.
[verwijderd] [verwijderd] weet je misschien heb je wel gelijk. Ik heb vanochtend vrij relaxed gesport samen met mijn dochter en een vriend. De rest van de dag ga ik niks doen. Ik wilde nog gaan schuren en lakken, maar dat ga ik gewoon niet doen π.
Marshmallow Volgens mij is er een soort van beerput van emoties geopend gisteren. Heb ik helemaal geen zin in. Gelukkig komen de kinderen zo, heb ik tenminste afleiding. Vanavond maar van me af schrijven.
[verwijderd] Wie wil mijn kind lenen? Omschrijving: hij eet niet, luistert niet, is moe maar wil niet slapen. succes. doei!
[verwijderd] [verwijderd] Stuur maar langs hoor. π Heb hier een vierjarige rondlopen die inmiddels zelf maar een meisje wil worden, zodat hij zelf een broertje of zusje kan maken. Wij zijn blijkbaar niet snel genoeg. π Robbie zou hier doodverwend worden, haha.
[verwijderd] Man heeft het op zijn heupen en is de woonkamer aan het verbouwen. Ik houd niet van verandering.
[verwijderd] [verwijderd] en ik hou niet van verbouwen, maar wel van verandering. Ik wil hem wel even lenen om onze woonkamer af te maken π
[verwijderd] [verwijderd] Haha misschien verkeerd geformuleerd, maar ik bedoelde de meubels verschuiven. Echt verbouwen en klussen is ook niet zijn favoriete bezigheid. π
[verwijderd] [verwijderd] dan mag je hem houden π. Aan mijn meubels mag ook niemand komen. Mijn man doet weleens een voorstel, maar brrr...
Miek89 De buren hebben een feestje en een of ander verschrikkelijk vals zingend artiest ingehuurd. En ik wist het dus niet dus kon er ook niet op anticiperen. Dus nu kan zoon niet naar bed.