[verwijderd] Net een moeder in de winkel wiens zoon (jaar of 4 denk ik) een meltdown kreeg. Gillen:" je ne veux pas Γ§a! NON!!! Je je veux pas Γ§a!! NON!! Ca fait mal! Whèèèè!! " Hij liep gewoon trouwens. Dramaqueen. π Stiekem denk ik: yes! Ik ben niet de enige π
Dahlia [verwijderd] Vertaling aub π Ik vind t altijd heerlijk als andere kinderen schreeuwen...eens een keer niet die van mij π
[verwijderd] [verwijderd] alleen de zoon. Moeder stond op standje Negeer. Heel professioneel en zo. Ik gok dat dit niet de eerste keer was. Haha.
[verwijderd] Wacht maar tot de terror threes aanbreken... Sorry @Betsy, @[verwijderd], @[verwijderd] of die laatste maanden voordat ze naar school moeten ππ
Liekje81 @[verwijderd] Ja, die laatste maanden zitten we nu in, haha. Ik ben 2 en ik zeg nee, ik ben 3 en ik wil niet, en ben bang dat het overgaat in ik ben 4 en doe het op mijn manier π
Toch6 Liekje81 Ik ben 2 en ik zeg nee, ik ben 3 en ik wil niet, en ben bang dat het overgaat in ik ben 4 en doe het op mijn manier [verwijderd] ik ben 5 en ik hou mijn poot stijf Ik ben 6 en ga over de fles
[verwijderd] Liekje81 Dat laatste is hier aangebroken vorige maand. Mevrouwtje is vier, mocht naar school. Eerste wat de juf die middag zei: "een eigengereid dametje!" π Maar ook dat zij in ieder geval nog wel te corrigeren was (i.t.t. zoon)
[verwijderd] Toch6 Liekje81 Ik ben 2 en ik zeg nee, ik ben 3 en ik wil niet, en ben bang dat het overgaat in ik ben 4 en doe het op mijn manier Leo85 ik ben 5 en ik hou mijn poot stijf Ik ben 6 en ga over de fles Ik ben 7; bemoei je niet met mijn leven! Ik ben 8; zie maar eens wie het laatst lacht Ik ben 9; ik bewandel mijn eigen wegen Ik ben 10 en zal het allemaal nog wel eens zien
[verwijderd] Betsy Tja en dan komt de pubertijd. Tot die tijd is het slechts oefening voor het echte werk ππ€π