Betsy [verwijderd] hier duurt het al bijna een jaar..... hoewel de driftbuien nu minder lijken te worden π
Fantykoekie Zoontje is morgen jarig. Helemaal leuk en geweldig natuurlijk maar echt zo druk geweest deze maand. Dat is helemaal aan hem te merken en heeft nu verjaardag stress ofzo. Hij hoopt dat het snel morgen is en ik hoop ook dat vandaag snel om is want pffft. Dan is hij blij en 2 seconden later zit ie te commanderen en ruzie te maken over vanalles.
Toch6 Al 4 dagen een zeer schouderblad, gister dacht ik dat het beter ging maar nu weer veel pijn die uitstraalt naar mn arm. Er sitten nu ook 2 rode bultjes, lijkt op beginnende puisten. Maar dat geeft toch niet eerst 3 dagen pijn?
[verwijderd] Net een moeder in de winkel wiens zoon (jaar of 4 denk ik) een meltdown kreeg. Gillen:" je ne veux pas Γ§a! NON!!! Je je veux pas Γ§a!! NON!! Ca fait mal! Whèèèè!! " Hij liep gewoon trouwens. Dramaqueen. π Stiekem denk ik: yes! Ik ben niet de enige π
Dahlia [verwijderd] Vertaling aub π Ik vind t altijd heerlijk als andere kinderen schreeuwen...eens een keer niet die van mij π
[verwijderd] [verwijderd] alleen de zoon. Moeder stond op standje Negeer. Heel professioneel en zo. Ik gok dat dit niet de eerste keer was. Haha.
[verwijderd] Wacht maar tot de terror threes aanbreken... Sorry @Betsy, @[verwijderd], @[verwijderd] of die laatste maanden voordat ze naar school moeten ππ
Liekje81 @[verwijderd] Ja, die laatste maanden zitten we nu in, haha. Ik ben 2 en ik zeg nee, ik ben 3 en ik wil niet, en ben bang dat het overgaat in ik ben 4 en doe het op mijn manier π
Toch6 Liekje81 Ik ben 2 en ik zeg nee, ik ben 3 en ik wil niet, en ben bang dat het overgaat in ik ben 4 en doe het op mijn manier [verwijderd] ik ben 5 en ik hou mijn poot stijf Ik ben 6 en ga over de fles
[verwijderd] Liekje81 Dat laatste is hier aangebroken vorige maand. Mevrouwtje is vier, mocht naar school. Eerste wat de juf die middag zei: "een eigengereid dametje!" π Maar ook dat zij in ieder geval nog wel te corrigeren was (i.t.t. zoon)
[verwijderd] Toch6 Liekje81 Ik ben 2 en ik zeg nee, ik ben 3 en ik wil niet, en ben bang dat het overgaat in ik ben 4 en doe het op mijn manier Leo85 ik ben 5 en ik hou mijn poot stijf Ik ben 6 en ga over de fles Ik ben 7; bemoei je niet met mijn leven! Ik ben 8; zie maar eens wie het laatst lacht Ik ben 9; ik bewandel mijn eigen wegen Ik ben 10 en zal het allemaal nog wel eens zien