Twijfel waar dit hoort, hier of bij het wat je niet hardop hebt gezegd. Namelijk stom dom wijf
Maar ik kan dit dan weer niet loslaten en dat vind ik helemaal stom.
Toen ik voor soll gesprek kwam is mij verteld dat tijden van half 9 tot kwart over 5 zijn.
Toen ik tekende kwam daar plots de aap uit de mouw dat dit niet correct was, namelijk 9 tot kwart voor 6. En perse 1x per 3 weken de zaterdag..
Big deal zou je denken.
Nu ben ik sowieso om 8u al aanwezig, dus dta is een beetje jammer van mijn tijd, maar oke. Aangegeven dat ik ook eerder kan beginnen ivm eerder stoppen maar dat is niet mogelijk, heb mn best gedaan.
Nou de opvang is tot 6u open en dat haal ik anders echt niet. En de zaterdagen kan ik nooit want dan is er geen opvang, en met veel moeite gaan we nu de kinderen naar mijn moeder brengen dan a ruim een uur rijden.
Nu is met moeite mijn werktijd veranderd naar half 6, dan kom ik echt op de minuut af zowat optijd bij de opvang, heb ik een aantal keer weer moeten bellen toen ik mijn rooster kreeg en het tot kwart voor was.
As zaterdag is mijn eerste zaterdag, en ik zag tot kwart voor 6. Dat viel me op dus ik belde even voor overleg, maar ipv overleg (ik zei dat het mij opviel en dat ik graag wilde weten of dit tot half was of niet) kreeg ik terug, eigenlijk op zo'n klote toontje alsof ze je niet geloven dat ik op zaterdag toch geen opvang heb waar ze heen moeten? Want alleen ivm de opvang stop ik half 6 door de week. En dan zo, alsof je liegt weet je wel, want dat kwartiertje zou ik anders zooooo graag eerder vrij zijn natuurlijk 🙄🙄🙄 Dus dan had ik moeten en kunnen weten dat ik de regulieren werktijden behoor te volgen en had ik niet hoeven bellen.
En op dat moment sta ik met mn bek vol tanden, en geef nog aan dat ik alleen even wilde overleggen en hang vervolgens op. En nu vreet ik mezelf natuurlijk op, want ze deed overkomen dat ik a zou liegen over opvang, en b alsof ik het leuk/fijn /geaccepteerd of wat dan ook vind dat ik verplicht word de zaterdag te werken! Zij waren diegene die me met tekenen voor het blok zetten. Want NEE ik heb geen f#cking opvang idd daarom wil ik eigenlijk helemaal niet zaterdag werken want dat is praktisch vrijwel onmogelijk. Behalve nu dus een uur rijden om ze weg te brengen naar mijn moeder, nou top hoor!
En dan heb ik nog weer van mijn collega's gehoord dat de zaterdag meestal rustig is en betekend dat je eerder naar huis gaat(rond 3e) wat helemaal rottig uitkomt voor mij, maar terzijde. En nu heb ik helemaal het kont in de krib gevoel dat als me zaterdag verteld word dat ik eerder naar huis mag dat ik op mijn streep ga staan dat ik perse tot kwart voor 6 wil werken, want daar doen ze nu zo moeilijk over.