Luca75 Ik wil ook volgende week zaterdag droog. Niet te warm. We vieren dan de verjaardag van de middelste. niet te warm want ik ben degene die de hele dag aan het rennen is.
Liekje81 [verwijderd] Dochter was 1,5 toen ze dr 2 voortandjes kapot viel. Ik vond dat ook zo erg! Inmiddels ben ik er wel aan gewend.
Liekje81 Robije nee heel veel mensen niet denk ik. Het slijt er ook wel een beetje af lijkt het. Toen het net gebeurd was, was het erger. Maar als ik dat lieve koppie zie, kijk ik er namper meer naar. 😍
Liekje81 Inderdaad is het een beetje gesleten. Deze foto is van een paar jaar geleden. Niet dat het uitmaakt, maar vroeg het me zelf ineens af en zocht even wat oude foto's, haha.
Tantetil Liekje81 he ja hier zie je het wat beter. Was mij ook nooit opgevallen. Hoe gaat het nu met haar??
[verwijderd] Echt, wáárom sloopt mijn kind alles wat ze aanraakt? Ik heb vanochtend al weer twee stuks speelgoed gemaakt en het is nog geen 8 uur. Op een schooldag. 😡🤦🏻♀️🤷🏻♀️🤐
Rietjesbeker Aaah! De oppas belde net af (en man is er morgen niet) dus nu kan ik alsnog niet naar de kapper! 😭
Liekje81 Tantetil Op en af. Vorige week naar de huisarts geweest en een verwijzing gekregen voor een kinderpsycholoog. Die praktijk is deze week nog dicht, dus bel maandag even voor een afspraak.
[verwijderd] Mehh we zijn het niet geworden. De uiteindelijke kopers hebben zonder een enkel voorbehoud hun bod gedaan. Dat is voor ons niet haalbaar.
Vulpen [verwijderd] Jammer! Was dit het huis waarover je financiële twijfels had? Ik hoop voor jullie dat er snel een net wat goedkoper maar stiekem nog geschikter huis voorbij komt.