Tantetil Luca75 hier ook! Of dat hij dan sochtends zegt ja ik werd er ook wakker van hoor. Maar hij sliep dan gewoon twee tellen later weer. Hier maar iets voor de wekker wakker gemaakt omdat er een vlieg beneden was....Dus ik zei al blijf dan in je bed. Was kwart over 6 joh
Torretjeee Hier gaan we van krentenbaard naar de 6e ziekte. ๐ Echt hoor dan mag het van mij daarna ook wel weer klaar zijn. En wat het weer betreft, ik ben volgende week jarig en vier het in de tuin. Ik wil graag nog zon en warmte!!
[verwijderd] Cactusje Ja precies, het duurt nog zo lang! En dan is het zeker helemaal balen als de hele tand er uit moet ๐ I feel you!
Torretjeee Hopsatee ik 7 sep. En ik word 30 dus wil gewoon dat het echt niet gaat regen. Ik vier eigenlijk nooit mijn verjaardag. Dit jaar best veel geld uitgegeven, dus wil echt geen regen.
Strandbal Ik word gek van alle troep en rotzooi in mijn huis al bijna 6 weken lang. Ik ben nu bezig met was opvouwen en ondertussen zit mijn dochter van alles uit te vreten. ๐คฏ
Luca75 Ik wil ook volgende week zaterdag droog. Niet te warm. We vieren dan de verjaardag van de middelste. niet te warm want ik ben degene die de hele dag aan het rennen is.
Liekje81 [verwijderd] Dochter was 1,5 toen ze dr 2 voortandjes kapot viel. Ik vond dat ook zo erg! Inmiddels ben ik er wel aan gewend.
Liekje81 Robije nee heel veel mensen niet denk ik. Het slijt er ook wel een beetje af lijkt het. Toen het net gebeurd was, was het erger. Maar als ik dat lieve koppie zie, kijk ik er namper meer naar. ๐
Liekje81 Inderdaad is het een beetje gesleten. Deze foto is van een paar jaar geleden. Niet dat het uitmaakt, maar vroeg het me zelf ineens af en zocht even wat oude foto's, haha.
Tantetil Liekje81 he ja hier zie je het wat beter. Was mij ook nooit opgevallen. Hoe gaat het nu met haar??