Ansji Manque Dat lijkt dan in ieder geval viraal, bij een virus fluctueert de temperatuur van laag in de ochtend tot in de avond op zijn hoogst, bij een infectie zal het continu hoog blijven. Maar die ontlasting moet natuurlijk wel echt op gang gaan komen. Misschien toch weer proberen bij de huisarts? Sterkte in ieder geval, dit is alles behalve fijn!
Manque iMoeder I 💙 donkere modi. De interface v mijn computer is ook in allemaal donkere grijstinten, heel fijn voor de ogen.
iMoeder Manque Ja ik ook! Toen MacOs Mojave uitkwam heb ik die meteen ge-update (doe ik normaal pas ergens bij de .2 of .3 versie). En geniet sindsdien van de dark mode. Nog een maandje wachten en dan komt iOS 13 ook met een dark mode. 🥳
Manque Ansji Als hij morgen nog koorts heeft, moet ik de huisarts weer bellen, zei hij. Dus dat doe ik dan maar. Dankjewel!
Toch6 Morgen veel te drukke dag. Kinderen naar school, bloedprikken, jongste bij ma afgooien, sporten, douchen, broers en zussen foto op school, eten, naar het ziekenhuis, 10 minuten gesprek op school... bleh
Manque [verwijderd] Niks meer gegeten nee, wel een paar slokken Aquarius (dat geef ik hem voor de isotonen) en een half bekertje ranja. Dus hij heeft wat gedronken. Hij slaapt nu. Dankjewel xx
Fantykoekie En natuurlijk hebben wij WEER een wespennest. Die beesten moeten toch al van generatie op generatie doorgegeven hebben dat hier de meest hysterische persoon woont als ze een wesp ziet. Ga ergens anders!!! Vorig jaar een nest en nu weer. Wel aan de andere kant van het huis een meter of 2/3 boven de voordeur. Gelukkig die man van vorig jaar kunnen traceren en hij kan morgen al komen. Ze zijn gelukkig nog niet agressief. Ze vliegen hoog boven ons de straat over en terug.
Toch6 En weer een hoop gerommel en volgens buienradar krijgen wij geen regen. Zitten precies tussen 2 buien in 😭
Toch6 [verwijderd] lucht is wel grijs nu. En zag t flits. Maar met de rivieren weet je t maar nooit hoe het trekt. Het koelt wel flink af en aan de dobder te horen gaat t ergens flink tekeer
Toch6 Toch6 wordt wel heel donker nu hier. Misschien hebben we zo toch regen. Zou het helpen als ik ga dansen? 🤔
Pimpelmeesje Toch6 😂😂😂 denk het wel, maar alleen als je het via foto deelt hier Of beter nog: youtube-link!
[verwijderd] Toch6 hier wel 😁 Oudste deed een regendansje en het begon meteen te regenen. Inclusief twee lichte donder'klappen'. Maar het was niet veel en het is alweer over. En daar zat ik me dan de hele dag op te verheugen. Komop, ik wil échte regen- en onweersbuien!!! Is dat nou zoveel gevraagd? 😕
Toch6 Ik verveeeeeeeel me! Ik wil ook naar de dorpsvrouwenborrel op het strand maar heb geen oppas. Erger nog, ben zelf oppas