Blue Fantykoekie nog niet, ik denk dat ie de update nog moet uitvoeren. Ik vind het niet mooi overigens. Het logo is wat strakker, maar de rest is allemaal wat saaier. Een beetje zoals die interface van ouderwetse computers toen ze nog maar weinig kleur konden gebruiken...
Cactusje [verwijderd] Ik vind het door zulke dingen echt niet raar meer dat het altijd zo gigantisch uit loopt. Bij de ha net zo, hoe kan het anders aan het begin van het spreekuur anders al zo uitlopen?
Manque [verwijderd] Het gaat goed! De koorts is gezakt naar 38,5 en hij heeft gedronken. Eten wil hij nog steeds niet, hij heeft ook nog steeds niet gepoept helaas. We hebben de camera de hele nacht recht aan zijn bed gehad, maar hij sliep goed door tot 7:30. Dus al met al positief 🍀 Hij kijkt ook best helder uit zijn ogen, dus ik denk dat het gewoon een virus is en geen darmontsteking oid, daar was ik heel bang voor.
[verwijderd] Manque Fijn! Misschien toch nog even contact opnemen betreft zijn darmen? Als de zakjes en klysma's niet werken, zullen ze toch met een andere oplossing moeten komen.
iMoeder Vulpen Ik zie juist alles antraciet worden. Steeds meer programma’s die een donkere modus hebben. Wat ik heel fijn voor mn ogen vind overigens. Dus ik maak er doorgaans meteen gebruik van.
Vulpen iMoeder Niet zeggen, zit nu nog midden in het project om over te gaan op deze nieuwe interface, wil er nog even niet aan denken dat die nu al ouderwets zal zijn 😉
Manque iMoeder I 💙 donkere modi. De interface v mijn computer is ook in allemaal donkere grijstinten, heel fijn voor de ogen.
Ansji Manque Dat lijkt dan in ieder geval viraal, bij een virus fluctueert de temperatuur van laag in de ochtend tot in de avond op zijn hoogst, bij een infectie zal het continu hoog blijven. Maar die ontlasting moet natuurlijk wel echt op gang gaan komen. Misschien toch weer proberen bij de huisarts? Sterkte in ieder geval, dit is alles behalve fijn!
iMoeder Manque Ja ik ook! Toen MacOs Mojave uitkwam heb ik die meteen ge-update (doe ik normaal pas ergens bij de .2 of .3 versie). En geniet sindsdien van de dark mode. Nog een maandje wachten en dan komt iOS 13 ook met een dark mode. 🥳
Manque Ansji Als hij morgen nog koorts heeft, moet ik de huisarts weer bellen, zei hij. Dus dat doe ik dan maar. Dankjewel!
Toch6 Morgen veel te drukke dag. Kinderen naar school, bloedprikken, jongste bij ma afgooien, sporten, douchen, broers en zussen foto op school, eten, naar het ziekenhuis, 10 minuten gesprek op school... bleh
Manque [verwijderd] Niks meer gegeten nee, wel een paar slokken Aquarius (dat geef ik hem voor de isotonen) en een half bekertje ranja. Dus hij heeft wat gedronken. Hij slaapt nu. Dankjewel xx
Fantykoekie En natuurlijk hebben wij WEER een wespennest. Die beesten moeten toch al van generatie op generatie doorgegeven hebben dat hier de meest hysterische persoon woont als ze een wesp ziet. Ga ergens anders!!! Vorig jaar een nest en nu weer. Wel aan de andere kant van het huis een meter of 2/3 boven de voordeur. Gelukkig die man van vorig jaar kunnen traceren en hij kan morgen al komen. Ze zijn gelukkig nog niet agressief. Ze vliegen hoog boven ons de straat over en terug.