Ik vul een brief in om mijn rekeningnummer bij de belastingdienst te laten wijzigen...
Ik krijg een brief terug dat ze niet kunnen zien of dat nieuwe rekeningnummer wel aan mij toe behoort.
Ik stuur het gevraagde bewijs op.
Ik krijg een brief terug, dat ze niet kunnen zien dat het rekeningnummer aan mij toe behoort.
Poging 2
Ik vul opnieuw een formulier in met het verzoek mijn rekeningnummer te wijzigen. Direct met een kopie van mijn paspoort, foto van bankpas, foto van internetbankieren en een recent afschrift.
Ik krijg wederom een brief terug dat ze niet kunnen zien dat het rekeningnummer aan mij toe behoort.
Ik bel met de belastingtelefoon. Of ik het nog รฉรฉnmaal kan proberen. Het rekeningnummer staat al in het systeem, maar niet geverifieerd.
Copy-paste poging 2
En jawel wederom een brief ๐ก
Weer gebeld met de belastingtelefoon. Of ik het toch nog een keer wil proberen, maar dan wel echt met een recent afschrift en een kopie van mijn paspoort.
Goed idee, mevrouw! Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb!!! ๐ก๐ก๐ก
Morgen poging 4, ik denk dat ik de overeenkomst met de bank toe voeg, een kopie van mijn paspoort, rijbewijs, bankpas, een afschrift van mijn bankrekening, een screen shot van internetbankieren, een bewijs van mijn werkgever waarop staat naar welk rekeningnummer ze mijn salaris salaris storten.... Iemand nog een idee?