lindalovesmo Ik dacht de opvang voor onze dochters geregeld te hebben, aangezien ik in september start met de bbl opleiding. Alleen gaat dat nu niet door (Mijn eigen keuze, zie het niet meer zitten), maar moet nu dus nog op zoek naar opvang🙄
[verwijderd] Er staat hier iemand een paar deuren verderop echt vréselijk vals en slecht karaoke ofzo te zingen. Keihard. Eigenlijk niet helemaal een klaag want ik moet er stiekem best hard om lachen; het klinkt echt nergens naar. Maar de jongens willen nu niet slapen en ik hoor toch echt liever de vogels in mijn achtertuin...
[verwijderd] Geen problemen met de eikenprocessierups (terwijl we in Brabant wonen en ze daar volgens mij met miljoenen tegelijk zitten), maar muggenbulten en zonneallergie des te meer. Word gek van de jeuk ☹️
[verwijderd] [verwijderd] ik heb gisterenavond mijn slipper kapot geslagen terwijl ik op jacht was. Mug leeft nog 🙄
Pietje1987 Wij zijn op een vakantiepark en we hebben die krengen vandaag gespot 😬 spontaan overal jeuk!!
Deliana Buurmeisje van 11 denkt dat ze mooi kan zingen. Jammer dat ze dat niet doet met haar raam dicht; vast beter voor de akoestiek 😬
[verwijderd] En weer wakker.. 02:45 en ik lig met opengekrabt, nog jeukend lijf, zojuist koud gedouched en ingesmeerd in bed. Ik word hier gek van!!
Kyra73 @[verwijderd] sorry, maar 😂😂😂 @iMoeder oh bah bah bah @[verwijderd] sterkte, hopelijk heb je nog wat kunnen slapen Mijn klaagbericht: al weken wordt ik na 4/5 uurtjes slapen wakker. Ben er helemaal klaar mee, want overdag ben ik zo gaar als boter.
[verwijderd] Tantetil We lopen nu in Beekse Bergen en zouden eigenlijk morgen naar huis gaan, maar waarschijnlijk gooien we eind vd middag alles in de auto en rijden we straks al naar huis.
Kyra73 Tantetil als ik om 22.00 uur na bed ga ben ik rond 2/3 uur 's nachts wakker en als ik om 12 uur ga dan ben ik rond 5 uur weer wakker. Het maakt dus niet uit hoe laat ik ga slapen.
Femkes Hoe lang kun je in *****naam bezig zijn met een hogedrukreiniger. Is het heerlijk tuinweer zijn ze twee deuren verder al ruim 3 uur aan het reinigen!