• [verwijderd]

[verwijderd] klinkt super leuk!
Jouw meiden gaan volgens mij niet eens door hebben dat oma er niet is.
Veel plezier en geniet ervan!!

[verwijderd] het klinkt wel als een echt super feest. Lekker van genieten, je weet dat nu de grootste stoorzender toch niet komt.

Stom zwembad.. gaatje ontdekt, geplakt, laten drogen, krult dat stukje wat ik erop geplakt heb helemaal om. Nu afwachten of het gelukt is, de druk van het water zit nu weer op het gaatje in de hoop dat het geplakte blijft zitten..

T loopt de spui gaten uit.
Nieuwe schutting
Nieuwe droger
Nieuw zonnescherm
Nieuwe vaatwasser
Nieuwe zomer garderobe voor de oudste
Nieuwe schoenen voor mijzelf

En dat waren niet allemaal keuzes. Droger en vaatwasser een dag na elkaar kapot gegaan.

Edit ohja en man had voor €300 aan verkeersboetes πŸ€¦πŸΎβ€β™€οΈ

@[verwijderd] wat goed en netjes gedaan van je! Aan je beschrijving te horen gaat je moeder en topfeestje missen! Sneu voor de kinderen dat oma zich niet over haar boosheid kan zetten voor haar kleindochters

Mijn buren zijn echt gestoord. Zondag ochtend om 7 uur/half 8. De ene zit met schreeuwend kind in de tuin. Iemand anders blaast een zwembad op met zo’n elektrische pomp die veel herrie maakt. Weer iemand anders is met veel lawaai in de keuken bezig met rammelende glazen, borden etc.

Waarrommmm. Ik kon uitslapen vandaag..! 🀬🀬

Kinderen van onze buren waren om 7:30 ook al in de tuin. Jongste lag nog heerlijk te slapen ( slaapt vaak tot 9:00) die werd er dus wakker van. Gelukkig heeft ze nog even lekker bij mij in bed gelegen.
    Ik snap dat het warm word en mensen er vroeg bij zijn vandaag, maar doe gewoon zachtjes en laat je kinderen niet zo vroeg in de tuin.

Is 7.30 al te.vroeg voor de tuin πŸ™ˆπŸ˜± hier zitten we meestal ook al in de tuin dan, vind vanaf 7 uur wel normaal eigenlijk πŸ™ˆ. Dan zijn we al 2 uur op.. vind dat ik m'n zoon dan wel.lang genoeg binnen heb gehouden en nu is het nog lekker buiten. Nu schreeuwt hij niet, maar hij speelt wel buiten.

Lastig hoor, wij zijn vroeg buiten maar s avonds ook vroeg binnen, ken ook mensen die tot 23 uur buiten zitten , is dat dan net zo stom? Wat zijn dan goeie tuin tijden? Tussen 9-19? En de rest niet? (Want ja voor 9 uur slapen mensen en na 19 uur slapen ze ook).

Honkeytonk Ik vind doordeweeks vanaf 8 uur, in het weekend vind ik voor 9 uur eigenlijk asociaal om spelende kinderen in je tuin te laten. Ik snap dat het nu met dat hele warm weer wel wat vroeger hoor. Maar voor 8 uur, half 9 vind ik echt niet kunnen. Iedereen slaapt met de ramen open, het is stil dus je hoort alles. En veel mensen hebben geen kinderen of kinderen die later wakker zijn.
      Mijn jongste is ook altijd half 6, 6 uur wakker. Maar die wacht dan maar.

• [verwijderd]

Honkeytonk Denk dat het vooral is hoe ze buiten zijn op dat tijdstip. Oudste had vroeger rond 7/7.30 de eerste vriendjes aan de deur staan om buiten te spelen. Hier was dat heel normaal, maar kan mij voorstellen dat bij 'erg enthousiaste' / schreeuwerige kinderen het niet erg fijn is voor de omgeving zo 'vroeg'.

Honkeytonk ja dat vind ik echt wel te vroeg voor in de tuin 😬 Mijn kinderen slapen dan nog (meestal tot 07:00/07:30) en ik zelf ook!

In het weekend vind ik vanaf 09:00 rustig in de tuin acceptabel, echt spelen vanaf een uur of 10:00...

[verwijderd] serieus 😱 die zou ik echt direct terug sturen naar huis en aan de ouders vragen of ze wel helemaal lekker zijn πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
          Nog afgezien van dat wij dan dus nog op bed liggen, heb ik β€˜s morgens vroeg echt nog geen zin in andermans kinderen πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Haha ik zei vanochtend tegen kinderen die naar buiten wilden nee na 9 uur! Dus blijkbaar zit ik in een goede gedachtegang.

Ik werd vanochtend wakker van buurtkinderen en het eerste wat ik dacht: wie laat er nou al om 8 uur z'n kinderen buiten spelen. Maar het bleek al half tien te zijn. Oeps.

iMoeder ligt ook aan waar je woont. Hier in de wijk heeft elk huis kleine kinderen, die allemaal niet heel laat wakker zijn. Dus mijn dochter mag lekker om 8 uur naar buiten hoor.

[verwijderd] bij ons staan ze ook tussen 730-800 op de stoep πŸ™ˆ

Maar wij wonen ook in wijk met veel kleine kinderen. Denk dat hier tussen 7-19 meer op prijs wordt gesteld dan tussen 10-22 ofzo πŸ™ˆ Gelukkig. Zelfs mijn buren (soort studenten huis voor buitenlandse werknemers ) zie ik vaak om 7/8 uur al buiten ontbijten.

Ik kijk of de gordijnen open zijn bij de buren πŸ˜„ maar heb maar aan 1 kant buren en die slapen volgens mij nooit uit. Ja 8u ofzo πŸ˜† doordeweeks is voor 7u het gordijn open.