Luuz Ging ik maar werken, dan zat ik lekker in de airco...

Robije dat is echt stom, heb ik ook een keer gedaan, maar toen was ik zwanger en zo chaotisch ๐Ÿ˜‚

• [verwijderd]

Ik ben zoooooo blij dat ik volgende week tijdens mijn Nederlandse vakantie geen zeikregenweer heb. Maar dit is ook wel wat overdreven.

@[verwijderd] Ik heb juist het idee dat je een fantastische moeder bent. Ik begrijo dat het zeer doet, dat dan weer wel. ๐Ÿ˜˜

@[verwijderd] ik vind je ook een fantastische moeder!

@[verwijderd] dikke knuffel!

Ik ben moe, maar weet niet waarom, en Mn stem is weg en Mn keel doet pijn met slikken ๐Ÿ˜ฉ.

Jongste ziek;

Dinsdag nacht, lang wakker, op de bank maar verder geslapen

Woensdagavond, wakker, 2 uur geduurd voordat die rustig was en verder sliep

Donderdagnacht, lang wakker, maar weer op de bank geslapen

Ik zeg tegen man: Deze nacht sta jij op..helemaal prima

Slaapt het kind nu nog ๐Ÿ™„๐Ÿคจ

(Oh deze moet bij t topic waar heb jij je over verbaasd)

• [verwijderd]

Ik zit te wachten in een ruimte tot mijn cursus begint. Er zitten hier twee collega's van elkaar op luide toon hun collega's te bekritiseren.
    De rest aan dezelfde tafel zit het nu al ruim 10 min met gefrustrustreerde gezichten verplicht te luisteren.

Had leuke afspraak maar ๐Ÿคข๐Ÿคข๐Ÿคข wakker geworden en net was het even weg maar nu weer terug

• Bloem hebben hierop gereageerd.
        • [verwijderd]

Hopsatee heerlijk watergevechten (mits ik mee mag doen ๐Ÿ˜Š). En dan van die fijne lange zwoele zomeravonden, waarbij je de hele avond buiten kan zitten. Ik kan ook goed tegen warmte. Ik voel mij af en toe een soort Elsa. Ik zit nu ook onder een dikke deken op de bank, omdat ik het zo koud heb ๐Ÿฅถ

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Nog even een update over de wel/ niet willen komen perikelen van mijn moeder op de verjaardag van de kinderen. Nav jullie tips heb ik aangegeven dat wij het leuk zouden vinden dat ze komt, maar dat iedereen welkom is en dat ik geen mensen ga afzeggen waar zij ruzie mee heeft. Dat dit toch echt haar probleem is en ik hier mij verder niet in wil mengen. Aangegeven dat ik haar keuze hierin zal accepteren en dat ik verwacht dat zij mijn keuze hierin ook zal accepteren. Dit vond ik toch best netjes van mijzelf gezegd. Haar reactie was dat ze niet komt.

Toen gevraagd wanneer ze dit de kinderen ging vertellen? Toch maar geprobeerd naar aanleiding van een van jullie reacties. Mocht ze het niet eerlijk vertellen, kan ik het alsnog zelf toelichten bedacht ik mij later. Haar reactie was dat ik dit zelf moest doen. Mijn oudste vond het stom dat oma zoveel ruzie heeft en vindt dat ze het goed moet maken. De jongste was wel verdrietig, maar wel kunnen troosten. Ik vind dat ik alles heb gedaan wat ik kan doen. Morgen gaan we er gewoon een gezellig feest van maken!

• [verwijderd]

[verwijderd] jammer voor de kinderen, maar vind dat je het netjes hebt aangepakt. Hopelijk wordt het een supergezellig feest!

[verwijderd] knap gedaan!! En inderdaad, morgen gewoon een leuk en gezellig feest van maken! Veel plezier en hopelijk kan je het een beetje loslaten en hebben je kinderen ook een heerlijke dag!

Met zo veel mensen hebben je kids echt wel een superleuke dag, en zo te horen is het voor jou alleen maar fijner als ze er niet is ๐Ÿคญ