• [verwijderd]

Vulpen ow echt? Getver πŸ˜•
Ik bereid me vast voor op hangerige, oververhitte kindjes. We zullen de watersproeier vast fiksen zodat ze daar de hele dag mee kunnen spelen.
Ik doe het niet goed op hitte, ben er niet op gebouwd.

Onze middelste was gisteren spelen bij een vriendje en zijn moeder had hem, heel goed bedoeld, chocpasta met melk- en weipoeder gegeven, in de veronderstelling dat dat vegan was.
Dus een kind met buikpijn, hij kan daar echt niet tegen. Gelukkig is hij toch naar school gegaan maar ik zit nog steeds in spanning want ow, stel je voor dat hij zou moeten spugen 😩

Maar gelukkig heb ik verder niks te klagen hoor πŸ˜…

Liekje81 ik probeer het ook af te bouwen door het in 1 neus te spuiten. Maar na ander halve week merk ik nog geen verschil aan de kant waar ik dus helemaal geen neusspray meer gebruik. 😒

Lumihiutale Ja, al gedaan, haha. Heb een week maar in 1 neusgat geprayd, en vanaf dinsdag helemaal niet. Ik moet er gewoon even doorheen, haha. Vorig jaar is het me ook gelukt, was 3 weken neussprayvrij, maar werd toen verkouden en toen zat ik er weer aan...

Liekje81 Het is fijn spul tijdens een verkoudheid maar ontzettend klote om er weer af te komen πŸ˜‘

• [verwijderd]

Lumihiutale hielp niet.. maar ik kreeg vanmorgen de tip om met blauwe balpen de bulten te omcirkelen, en dat lijkt wel te helpen! Ziet er alleen een beetje vreemd uit haha

• [verwijderd]

De realisatie dat mijn kat mij vaker aankijkt dan mijn eigen kind is zowel grappig als intens verdrietig.
        Dat moest ik even kwijt.

Ysabella Ja, echt irritant he! Uiteindelijk wordt het wel minder, maar kan lang duren helaas.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Lumihiutale
          Honkeytonk

Ja, ik zeg "Maggie!" En ze (de poes) kijkt me direct aan. "Maggie kom!" En dan komt ze, kijkt ze me aan, doet haar oogjes half dicht, soms komt er een klein mauwtje uit. Oftewel, communiceert als een malle.
          Ik zeg: "Robbie.. Robbie.. Rob-bie!.. Robbie.. Robbert! Robbie drinken? Robbie wil je drinken? Robbie.. Robbie. Robbie die? Deze? ik sta te wijzen als een idioot "Robbie!!" ik hou het glas voor zijn gezicht. 0 reactie.

Ik word er soms echt verdrietig van. Waarom reageert hij niet? Doe ik misschien iets verkeerds? 😒

[verwijderd] Ahh lieverd,je doet echt niks verkeerd! Robbie heeft toch een aantal flinke stappen de goede richting op gedaan laatst? Echt zo goed! Je doet zo je best, meer kan je niet doen meis. En ik snap zo goed dat je er soms verdrietig van wordt.. Kun je je verhaal wel goed kwijt bij mensen in je omgeving?

[verwijderd] oh meid, je doet echt helemaal niks verkeerd!! Echt echt niet. Ik kan me niet voorstellen hoe verdrietig dat soms moet zijn. Robbie maakt een heel ander soort mijlpalen, zoals het nijntje liedje nu. Daaraan zie je, hoe goed je het doet. Hij zet stapjes vooruit. Niet de stapjes die je wilt/ziet bij andere/die standaard horen, maar je begeleid hem toch goed in zijn eigen stappen. Dat doe je echt heel goed.

Heb je al een afspraak bij een kinderarts? De ene waar je heen wilde zat vol toch?

en praat erover he meid, het is heftig om dit alles te zien en mee te maken. Zit je op 1 lijn met je man? Kan hij je er goed in steunen?

• [verwijderd]

[verwijderd] Ik kan me voorstellen dat dat ontzettend verdrietig en frustrerend is. ☹ Maar je doet echt niks verkeerd hoor! πŸ’•

• [verwijderd]

[verwijderd] ach meis toch.. je doet helemaal niks verkeerd! Het is in jouw berichten zo duidelijk te zien hoeveel je van dat kleine mannetje houd, en hoe hard je je best doet. Ik kan me goed voorstellen hoe verdrietig je bent omdat het niet gaat zoals je graag zou willen zien, maar je doet het echt goed op zijn manier. Dikke knuffel 😘

• [verwijderd]

Bedankt dames. Ik weet ook wel wat ik niets verkeerds hoe (of iig niet heel verkeerd) , dat zijn koppie gewoon anders werkt. Maar soms dan zakt de moed me in de schoenen, zoals net. Dan wordt ik gewoon zo verdrietig dat ik geen 'mama' hoor, geen kusjes en knuffels krijg (hij kan het wel maar doet het heeeel zelden). Alles is eenzijdig, ik praat al 2 jaar tegen een muur.
              God weet hoeveel ik van hem hou! Echt, ik wil geen andere, hij is perfect in wie en hoe hij is. Maar soms... Kijk me nou eens aan als ik zeg dat ik van je hou 😒