• [verwijderd]

[verwijderd] niet als je late dienst hebt van 15.30 tot 00.30 u met vaak uitloop. En mijn partner werkt weer in een andere stad. Sorry hoor maar dat ga ik mijn kinderen niet aandoen.

• [verwijderd]

Het ergste is nog dat alle Kinderopvangorganisaties zeggen, neem contact op, dan kijken we naar de mogelijkheden en vervolgens als ik zeg wat we nodig hebben, is het, nee dat kan niet.

Ik vraag een woensdag en eens in de maand flexibel een maandag of vrijdag. Dat is toch niet exorbitant??

Twee keer nee op een dag kan ik duidelijk niet handelen.

Bestond er maar zoiets als een kdv consulent. Dan kon die al het werk doen en de nee’s incasseren.

• [verwijderd]

[verwijderd] Bestond er maar zoiets als een kdv consulent. Dan kon die al het werk doen en de nee’s incasseren.

Gat in de markt!

[verwijderd] er zijn toch ook “parttime nanny’s”? Tenminste een oud collega had dat voor haar kinderen op gegeven moment

• [verwijderd]

Alle bureaus zeggen tegen mij dat parttime nanny’s er niet zijn. Zucht.

• [verwijderd]

[verwijderd] ja ik denk dat ik me straks maar inschrijf bij de KvK als Kinderopvangconsulent voor mijn woonplaats. Dan ben ik toch overal van op de hoogte.

[verwijderd] oppas aan huis is er toch wel?

Onze kinderen zitten op de opvang in de stad waar ik werk, ik vind het ideaal.

• [verwijderd]

Kipsate aan huis vinden ze flexibel ook heel moeilijk. Krijg de hele tijd te horen dat ik dat moet begrijpen omdat het hun inkomen is. ?? In de stad waar ik werk kan niet met mijn werktijden. Avonddienst is tot 0.30 u.

• [verwijderd]

[verwijderd] ik zal eens kijken. Maar het probleem is dus juist dat ik niet elke woensdag of elke maandag opvang nodig heb. Ik kom niet eens aan een bepaald aantal uur per maand omdat ik ook in het weekend werk en mijn vriend dan thuis is. En dan heb ik het doordeweeks niet nodig want ben ik er zelf.

[verwijderd] kan je dan niet gewoon die dagen (dagdelen) afnemen bij een kdv en betalen/reserveren? Bij ons is flexibel eigenlijk gewoon dat je een vaste aantal uur reserveert en dan kom je wel of niet. Wij hebben dus 3 dagen opvang, betalen we gewoon, en ene keer komt hij 3 dagen, andere keer maar 1. Dat meld ik dan af als ik m'n rooster heb.

Of zijn de openingsuren meer het probleem? Wij hebben hier in de buurt een 24/7 opvang, maar die is wel duur 🙈. En in principe haal.je je kind dan ook niet halverwege de nacht op, dan laat je die gewoon slapen.

(Ik bedoel.niks.aamvallend hoor, probeer een beetje mee te denken).

• [verwijderd]

Honkeytonk ja dat hadden we. Maar ik krijg zelfs zeven maanden vantevoren alleen een woensdag, soms een vrijdag en eigenlijk nooit een maandag meer. Het was altijd flexibel maar nu is onze plek verdrongen door vaste plekken. Zo stom.

• [verwijderd]

Iedereen bedankt voor de lieve reacties en adviezen. Nog geen contact gehad (uitstelgedrag 😬), maar dat komt morgen wel.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Mn pinterest geeft bij elke zoekopdracht maar een paar resultaten en zegt dan geen verbinding meer te hebben.

Edit: hij doet het weer..
                Einde klaagbericht

Vanmiddag mochten de draadjes verwijderd worden na mijn operatie. En mocht daarnet terug naar spoed gaan om er 5 nadat een deel van de wonde terug was opengegaan. Het huilen staat mij momenteel nader dan het lachen.

[verwijderd] succes! Vind je heel sterk!

@[verwijderd] ohh wat een gedoe! Herken t wel en kan nu al misselijk worden bij gedachte wat we straks moeten doen als we allebei avonddienst hebben. Toen mn dochter nog alleen was brachten we die naar 1 van de opas en omas en bleef dan die nacht slapen, maar bij mn schoonouders is de ruimte voor 2 er niet dus valt al af. Opvang als je (beide) in de zorg werkt kan echt zon gedoe zijn!

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Vandaag controle bij de gyn gehad en alles is echt schoon. Vanmorgen een test gedaan, helaas nog positief eerst vage lijn na 1 minuut dikke lijn. Was niet gek kon van 1 week tot 8 weken duren. Per persoon verschillen, daar baal ik van want wil een link kunnen leggen tussen de hormonen en het niet herstellen van mijn nek. Wel een afspraak na mijn vakantie om een sterrelisatie te bespreken want weet na deze ervaring en de lichamelijke klachten en kwaaltjes nu 1000?% zeker dat ik nooit meer zwanger wil worden.
                  Edit. En tot overmaat van ramp vloei ik nog steeds heftig en blijf ik op en af sterke menstruatie krampen houden. Hoop ook dat dat snel stopt.

• [verwijderd]

Gisteren examen gehad (herexamen) en nu heb ik vannacht geen mail gehad dat ik ben geslaagd. Bijna elke keer ontvangen je dan rond 01:00 een email. Er zijn ook medestudenten die de slagingsmail iets later kregwn, maar ben nu echt wel teleurgesteld. Kans dat ik geslaagd ben is ineens een stuk kleiner.