Vulpen Tantetil Nou, de huid van haar oor/wang is gelukkig wel beter, maar haar oor loopt weer/nog steeds. Robije Manque Bedankt!
lindalovesmo [verwijderd] Ja ik vind het ook heel vreemd allemaal. Hopelijk gaat het beter als ik eenmaal begonnen ben😅
[verwijderd] Mijn man heeft onze zoon wakker gemaakt, daar werd ik weer wakker van. Nu ben ik klaar wakker en slaapt zoon weer. Het is allemaal mijn man zijn schuld...... Laten we zeggen dat ik gehecht ben aan mijn nachtrust...... heel erg gehecht.
Tantetil Vulpen gelukkig dat haar huid dan wel wat beter is. Maar wat een gedoe zeg, heeft ze er ook veel pijn van? Meestal als het loopt niet meer toch?
Vulpen Tantetil Nee de pijn valt geloof ik nu wel mee, alleen nog van de schimmelinfectie dus ze loopt nu thuis in haar onderbroek rond. Gaat heel goed dus wij zijn trots 😎 [verwijderd] Liekje81 Bedankt!
Pietje1987 Dochter klaagde de hele dag al een beetje over buikpijn. Maar ze at en dronk normaal en was ook gewoon aan het spelen. Vanavond opeens twee keer overgegeven 🤮 (en toen moest ik zelf ook tijdens het opruimen 🙈). Bah!
Pietje1987 Pietje1987 na ronde 4 is ze lekker gaan slapen. Om 2 uur werd ze wakker en had ze pijn aan haar armen en benen. Uiteindelijk een zetpil mogen geven en nu slaapt ze nog lekker. Hopelijk voelt ze zich straks wat beter❤️ Zo zielig!
[verwijderd] Ysabella Hij heeft nu ontstekingsremmers, maar moet waarschijnlijk speciaal voer. Enige probleem is dat ie daar niet tegen kan.
Ysabella [verwijderd] wat balen, hoezo kan de kat niet tegen dat speciale voer? Je kan misschien ook kijken naar vers voer. Dat kan je in de meeste dierenwinkels wel kopen, dan hebben ze een speciaal vriesvak. Wij wilde dat hier ook geven, maar ze hebben liever minder goed voer. 💁♀️
Rietjesbeker [verwijderd] alle merken niet? Want je kunt altijd even kijken of er ook speciaal voer is dat wel past. En anders diepvries vlees proberen inderdaad (dat lust die van mij die aan speciaal voer zit ook niet, de hond weer wel)