[verwijderd]
Pietje1987 op sommige dagen is dat onvermijdelijk
Pietje1987 op sommige dagen is dat onvermijdelijk
[verwijderd] absoluut!!
[verwijderd] Oh, wat zal je ongerust zijn! Dit klinkt helemáál niet goed. Hoop dat ze toch nog terecht komt.
Dochter terug van kamp. Na een paar drukke en lange dagen mogen ze morgen wel een heel uur later op school komen
Mijn orders willen liever niet op dochter passen omdat ze de hele week al op mijn nichtje passen (ivm verhuizing). Mijn dochter zien ze al het minst van alle kleinkinderen en nu voel ik het toch een beetje als een afwijzing naar haar toe, alsof dochter niet mag komen ofzo. Terwijl ik verstandelijk weet dat dat niet zo is, doet het toch een beetje zeer.
Cactusje zo zo, wel een heel uur. Als ze erg moe is zou in haar lekker laten liggen en ziek melden denk ik.
Rietjesbeker ah wat jammer, snap dat je het zo voelt.
Door een discussie vanmorgen over het huishouden, ben ik al de hele dag licht geïrriteerd op vriend. Maar nu hoe dochter hij bij huis komt, hoe groter het gevoel wordt.
Door zijn opmerkingen voel ik me zo ondergewaardeerd. Bah
[verwijderd] ondergewaardeerd voelen is heel naar. Misschien moet je dat ook gewoon zeggen wanner je niet meer geïrriteerd bent. ( ik kan dat nooit, dat wachten wanneer ik niet meer geïrriteerd ben. )
Klaag: Het Nederlandse weer is kut Ik heb zelfs lange shirts met mouwen ingepakt!
[verwijderd] ze is terug!! Ze zat bij een buurman in de bijkeuken opgesloten. Hij belde een uur geleden dat hij iets zwarts uit zijn bijkeuken zag schieten en 5 minuten later stond ze hier voor de deur. Ik begon spontaan te huilen van blijdschap. Ik ben zo gehecht aan dit katje. We hebben haar gevonden toen ze een paar weken oud was en ze gedraagt zich alsof ik haar moeder ben. Ze is zo aanhankelijk .
weg foto
[verwijderd] yayy!!
[verwijderd] het is gewoon raar weer. Wisselvallig. Het ene moment sta ik te bibberen het volgende moment zweet ik me kapot
[verwijderd] O wat fijn! Gelukkig maar!
[verwijderd] Haha hier ook hoor, drie drupje regen en een zuchtje wind.
[verwijderd] gelukkig maar!
Tantetil
Vanmorgen een schaaltje in de voorraadkast gezet, even later nog een paar mieren gezien maar nog weer later niet meer. In de kast lijkt het dus wel te werken. Het ruikt in de kast ook flink naar lavendel. De woonkamer en keuken ben ik nog niet uit of het daar ook werkt, daar moet ik eventueel een extra schaaltje olie neerzetten..
Ik ben net geprikt door een mug, vreselijke jeuk en ik ben niet thuis en niemand hier heeft iets tegen muggen bij zich
[verwijderd] Gelukkig! En nu helemaal plat knuffelen!
Ik lijk wel zwanger met zo'n gruwelijk opgezette buik