๐Ongegeneerd klagen
[verwijderd]
@Ysabella ik weet niet wat te zeggen, het klinkt niet veelbelovend. Sterkte!
[verwijderd] nee klonk het ook niet. Ik hoop dat het een gesprek is waarbij ze zegt dat ze heel bang is en dat ze graag wilt dat ik met de operatie in het ziekenhuis aanwezig ben. Maar ja, of je daar nou je man voor nodig hebt...
[verwijderd]
Ysabella Oeh, dat klinkt inderdaad niet goed! Sterkte vandaag!
[verwijderd]
[verwijderd] je hebt niet gezeurd. Je hebt een hele duidelijke grens aangegeven en dat is heel krachtig van je!
[verwijderd]
@Ysabella veel sterkte vandaag!
Mijn klacht van de dag:
Kind hou nou eens op met je boze buien.
Ik heb de computer al weg gehaald (gewoon weer terug in de doos), je mag niet meer met de wii, en nu is het klaar.
Ik weet dat je een gestoorde emotieregulatie hebt maar dat betekent niet dat je alles moet slopen in je woede.
Dat je me snachts wakker maakt omdat je wilt praten over minecraft is irritant, maar dat boze destructieve gedrag kan gewoon echt niet. Je wordt er zelf niet blij van, je zusje en ik ook niet. Klaagmodus uit
(Zoon is 8, heeft ass/mcdd, en de laatste weken van het schooljaar en de periode rondom vaderdag -vader is uit beeld-, is altijd erg lastig voor hem. En daarmee ook voor zijn omgeving).
Ysabella sterkte vandaag
[verwijderd]
[verwijderd] Ik heb eens even gegoogeld op mcdd en dat is ook heftig zeg! Jij hebt het echt niet makkelijk met je beide kinderen! Ik kan me voorstellen dat jouw hart regelmatig breekt voor je kinderen. Heb jij zelf wel het gevoel dat je je hoofd nog boven water kan houden?
[verwijderd] dikke knuffel voor jou!
[verwijderd]
[verwijderd] Weet uit ervaring hoe het kan zijn (het hebben van een kind met mcdd). Wil je een hele dikke knuffel geven en sterkte komende periode.
[verwijderd]
Ysabella Sterkte vanmiddag!
[verwijderd]
[verwijderd] lief van je!
Het is soms idd zwaar. Maar voor zoon is goede opvang waar hij regelmatig heen gaat. En overdag zijn ze normaal op school. Dan werk ik zelf nog een paar uur per week en dat is heel prettig.
Zit je dan met een chagrijnige dochter.. ze is boos omdat ze vanavond niet mag opblijven omdat ze morgen geen school heeft.. maar ja, we moeten op tijd bij de tandarts zijn dus de wekker gaat eerder dan op een schooldag..
[verwijderd] hoe gaat het nu? Heb je er nog last van?
[verwijderd]
Lumihiutale beetje wel, maar niet meer zo erg als gisteren gelukkig. Is een hele rare soort hoofdpijn, geen idee wat het is. Genoeg gesnoept vandaag, maar hielp niet helaas