Hooyo-shimbir [verwijderd] t is gelukkig op haar bovenbeen. Maak me eerder zorgen om dr rug ze krijgt heel snel littekens/pigment vlekjes omdat ze snel ik een donkere huid heeft. Hopelijk trekt t nog weg.
[verwijderd] Hooyo-shimbir ach jeetje, daar zitten inderdaad grote pokken. Mijn oudste zit ook onder de littekens van die klote pokken terwijl ze niet zijn ontstoken. Maar heb wel het idee dat dat langzaam wegtrekt. Zou dat bij jou dochters ook kunnen?
Vulpen Hooyo-shimbir Ik was vroeger jaloers op m'n zusje, die had allemaal grappige witte vlekjes op d'r buik 🙃 (maar hoop ook voor je dat het goed geneest hoor!)
Hooyo-shimbir [verwijderd] mijn middelste heeft er ook littekens aan over gehouden. Ik baal nog steeds dat we gewoon net te laat zíjn geweest met vaccineren. Nu is t en al dit gedoe en een ziekenhuis opname en evt littekens 😪
[verwijderd] Cactusje ik zou haar juist alles laten proberen denk ik. Eens loopt ze tegen een sport aan waar haar passie bij ligt en blijkt ze het zo leuk te vinden dat ze het wil blijven doen. Bij mij heeft dat 34 jaar geduurt en ben blij dat mijn moeder overal in mee is gegaan toen ik nog thuis woonde.
Hopsatee [verwijderd] Oh ja jij ook? Zo raar. Ik werd wakker met keelpijn en dikke klieren. Verder voel ik me wel prima geloof ik. Nu wat moe. Thee met honing inderdaad net op en ik kreeg de tip van Strepfen keelspray die ik wonderbaarlijk genoeg ook echt vind werken! Succes/beterschap!
Tantetil Hopsatee hier ook keelpijn!! Meestal is dat een voorbode van griep, maar jullie dus ook allemaal. Hopen dat het bij keelpijn blijft.
[verwijderd] Hier nog één. Vannacht al flinke keelpijn en vanavond een vol snothoofd, keelpijn en algehele griep klachten. Bluh.
Luuz [verwijderd] hier ook. Verkouden, keelpijn, maar nog wel houdbaar gelukkig. Beterschap! @Hooyo-shimbir ach wat sneu voor dr zeg. Hopelijk werkt de ab-zalf snel. Beterschap!