[verwijderd] Hij gaat nu net de deur uit om te werken (spoedklus gesprongen waterleiding) krijg geen kus en weltrusten alleen maar vanmorgen huilde je dat je zo moe was en nu ben je nog wakker en zit je op je telefoon als je echt zo moe was en pijn had moest je nu slapen en had je vanmorgen niet moeten sporten dan had je wel aandacht voor mij gehad.
Dit vind ik nogal laag bij de grond van je man! En klinkt idd behoorlijk egoïstisch. Jij bent terecht boos, als hij die grijze massa in zijn hoofd had gebruikt, had hij kunnen bedenken dat je een stuk minder boos zou zijn geweest als hij op tijd had laten weten dat het laat ging worden.
Ik schrik ook nogal van je bericht over de pillen. Jullie zijn allebei nog boos. Bedenk dat jullie het nu even niet eens zijn, maar wel van elkaar houden. Je hebt pijn, bent moe en zijn gedrag is nu gewoon de druppel. Natuurlijk is iets incasseren nu moeilijk.
Hou jezelf in de gaten, blijf sporten, ga idd lekker wandelen en plan een weekendje weg voor jezelf. Dan wordt hij ook eens geconfronteerd met alles wat jij dagelijks doet. Zorg wel dat jullie enigszins dingen uitgesproken hebben voordat je een weekend weggaat, anders zit je jezelf een paar dagen op te vreten...
Meid, je hebt dit totaal niet verdiend! Ik vind het zo knap hoe jij ondanks alles in het leven staat. Ik heb daar veel bewondering voor!