Dahlia ja gisteren laat. En poeslief doen omdat hij weet dat hij fout zit. Ik ben sindsdien in de kortaf modus waar de kinderen bij zijn en complete negeermodus als ik alleen met hem ben.
Gun hem van alles maar kan zo slecht tegen dit soort achterlijk dure last minute acties. Als ik met mijn vriendinnen een paar dagen weg ga plannen we ruim van te voren (omdat hij zegt dat hij niet kort vooru8t de planning om kan gooien) hou ik altijd rekening met de dagen want als hij niet werkt word er minder geld verdient en meneer plant dit gewoon 2 dagen van te voren door de weeks. Toen ik bovenstaande noemde zei hij ja maar ik kan ook ziek worden dan kan ik ook niet werken. Prima maar dan hou ik daar ook geen rekening meer mee! (en ik wil zo uit mijn klaag modus maar blijf boos en negatief).
Edit, lees net over zijn schouder mee in zijn groepsapp (niet netjes van mij) en zie dat ze al aan het bespreken zijn dat als ajax woensdag wint ze kaarten voor de finale in Madrit gaan kopen als ze die kunnen vinden voor max. 3000 euro per kaart. En dan komt er weer vervoer, verblijf en eten / veel drinken bij. Ik vind het belachelijk voor dat geld kan ik een weekje met het hele gezin all inclusive op vakantie. Maar als ik wat zeg over die prijzen krijg ik alleen maar te horen, werk jij ervoor of ik? of mag ik alleen maar werken zodat jij kunt shoppen en geld kan uitgeven... grrr... op dit soort momenten wil ik zo graag single moeder zijn en word ik nog chagerijnig van het feit dat mijn kinderen hem als hun held zien terwijl ik alles alleen doe en regel voor de kinderen en hij er alleen is voor de leuke dingen wanneer het hem uitkomt. Moet over 2 weken weer geopereerd worden speelt ook mee, ben ik zenuwachtig en niet de aardigste persoon omdat de pijn al redelijk terug is maar dan nog, eerlijk dames, vinden jullie mij zo onredelijk? Ik word nu afgeschilderd als de vrouw die haar man niets gunt en alleen maar wil dat hij zorgt voor geld in mijn portemonnee en verder zijn kop moet houden.
edit 2. Heb dinsdag uit frustratie met zoon samen 100 euro gewed in de toto en daarmee hebben we 335 euro gewonnen. Zoon zegt nu mama wij mochten niet mee naar Engeland met papa, nu gaan wij van dit geld samen uit eten en mag papa lekker niet met ons mee daarvan.