BabyFG Rietjesbeker [verwijderd] [verwijderd] haha ja hij is er! Al hebben jullie t misschien ondertussen ook al gezien bij blije berichten ☺️☺️🥳
Rietjesbeker Reminder to self: als de kat apart miauwt, laat 'm dan direct naar buiten. Nu moet ik kattenkots van de deurmat opruimen 😫
lindalovesmo Leuk dat de oudste uit logeren gaat, de jongste is sindsdien niet te genieten🤔 De oudste komt nu alweer naar huis ipv vanmiddag want ze is te moe. Dacht ik een lekker rustig dagje te hebben.. Nou niet dus😑 (Heb haar wel gemist hoor😅)
Toch6 Zusje zou misschien vandaag komen helpen en ramen zemen. Maar ik hoorde niks meer dus dacht die komt niet. Ben ik net beneden klaar met zemen appt ze dat ze onderweg is 😖 nu dus even nieuw werk verzinnen 🤔 badkamer denk ik dan maar. Maar had ze dat niet eerder kunnen laten weten 🙄
[verwijderd] Ik baal een beetje van de incompetentie om mij heen. Een werksysteem wat dus niet werkt, een collega die haar taken verzaakt, een helpdesk die niet helpt. Heel frustrerend.
[verwijderd] De schilders hebben mijn balkonlamp gesloopt, en omdat die kabel nu los hangt sluit mijn slaapkamerdeur niet meer volledig 😠
Torretjeee Echt fijn, mijn jongste haal ik vanochtend uit bed en had hij alles ondergespuugd 🤢. Alles zat al opgedroogd in zijn haar en hij was helemaal klam en koud. Lag hij al een paar uur zo in de spuug gok ik. En dan nog alles schoon maken met een overstuur kind die alleen maar opgetild wil worden.
[verwijderd] OMG, waarom heb ik ooit gedacht dat het een goed idee was om glitter te kopen als knutselmateriaal?! Ik geloof niet dat ik en mijn huis ooit nog glittervrij zullen zijn! Seriously, what was I thinking?! 🤦🏻♀️
Robije [verwijderd] Haha dat was hier ook eens maar nooit meer. Mn schoonvader vind t niet erg, dus als ze willen glitteren gaan ze daar heen. Het resultaat mag alleen terug als het gelakt is 🙈
Liekje81 Wat een prutsers daar in het Erasmus MC. Vriend zou deze week weer terug moeten naar neurochirurg. Geen afsprakenbericht ontvangen. Belt ie vanochtend daarheen, staan er helemaal geen afspraken. Wordt ie om half 10 terug gebeld dat ie om 11.15 kan komen. Op zich ok natuurlijk, hij heeft toch niks anders te doen. Maar ik ben aan het werk. Gelukkig kon sz rijden, het is wel een uur vanuit ons.
Djoess Liekje81 Ik ben ze daar eeuwig dankbaar voor het redden van mijn dochters hersentjes, maar de communicatie verloopt er idd niet altijd even vlekkeloos, nee😂
[verwijderd] Ik had een jurkje gekocht maar het staat toch niet zo leuk. Baal ervan. Ik vind kleren voor mezelf kopen zo moeilijk😑
Rosemary Ik zie in de app dat de (elektrische) auto van mijn man geparkeerd staat met precies 0 kilometer op de teller. Ik heb al ge-appt hoe hij naar huis gaat komen maar ik krijg geen antwoord. Tis ook niet mijn probleem, ík ga hem niet ophalen, hij zoekt het maar uit. Maar ik ben wel nieuwsgierig hoe hij het zelf gaat oplossen.
Rosemary Hopsatee hij heeft toch nog drie km kunnen rijden naar een laadpaal waarvandaan hij naar huis kon lopen. Hij had wel zweethandjes zei hij 😆 en de auto had er nog 20 toen hij parkeerde, dus hij had het niet eens door dat hij leeg was gelopen.