Cactusje Ik heb het kouhoud!! Vanmorgen korte broek en t-shirt aangetrokken want het zou mooi weer worden. Nu toch maar weer gauw een lange broek en een truitje
Vulpen Mijn dochter is ziek, mijn trein tien minuten vertraagd en ik heb een gekke pijn bij mijn kaak/jukbeen.
BabyFG Ik heb t gevoel alsof er een vrachtwagen over mn bekken is gereden, maar ik mag eigenlijk niet klagen want heb er zo’n mooi wonder voor gekregen ☺️🥰
[verwijderd] BabyFG Huh?! Is dit jouw manier om te laten weten dat je bevallen bent?! Kan haast niet anders! Gefeliciteerd! Wat fijn!
BabyFG Rietjesbeker [verwijderd] [verwijderd] haha ja hij is er! Al hebben jullie t misschien ondertussen ook al gezien bij blije berichten ☺️☺️🥳
[verwijderd] Stomme stofstorm!!! En ik had boven mijn ramen open laten staan 😭. Net 2 uur bezig geweest om mijn bovenverdieping vrij te maken van het zwarte zand.
Rietjesbeker Reminder to self: als de kat apart miauwt, laat 'm dan direct naar buiten. Nu moet ik kattenkots van de deurmat opruimen 😫
lindalovesmo Leuk dat de oudste uit logeren gaat, de jongste is sindsdien niet te genieten🤔 De oudste komt nu alweer naar huis ipv vanmiddag want ze is te moe. Dacht ik een lekker rustig dagje te hebben.. Nou niet dus😑 (Heb haar wel gemist hoor😅)
Toch6 Zusje zou misschien vandaag komen helpen en ramen zemen. Maar ik hoorde niks meer dus dacht die komt niet. Ben ik net beneden klaar met zemen appt ze dat ze onderweg is 😖 nu dus even nieuw werk verzinnen 🤔 badkamer denk ik dan maar. Maar had ze dat niet eerder kunnen laten weten 🙄
[verwijderd] Ik baal een beetje van de incompetentie om mij heen. Een werksysteem wat dus niet werkt, een collega die haar taken verzaakt, een helpdesk die niet helpt. Heel frustrerend.
[verwijderd] De schilders hebben mijn balkonlamp gesloopt, en omdat die kabel nu los hangt sluit mijn slaapkamerdeur niet meer volledig 😠