Even klagen over mijn zwager.
Die belt zondagavond om 23u dat we hem moeten ophalen in het 3e arr. in Parijs. We hadden geen idee dat hij zou komen dus we stellen wat vragen (wie wat waar wanneer hoelang, waarom heb je niets gezegd, 23u is een belachelijke tijd). Hij reageert heel kortaf en commandeert dat we hem moeten ophalen. Vriend zegt: "nou nee, ga maar met de trein dan haal ik je op van het station."
Nou dat wilde hij niet en hij sliep die avond wel bij een vriend, en zou morgen (gisteren dus) komen.
Gisteren om 21u bellen we hem maar waar hij blijft. Nou hij was vergeten te bellen, maar hij blijft nog een nacht bij een vriend, hij zou vandaag dan komen.
Het is nu 18u30 en we krijgen hem niet te pakken. Hij zou samen met zijn broer (mijn vriend dus) de trein naar huis nemen. Vriend staat dus nu te wachten en krijgt echt net een berichtje van zijn broer "Ik ben nog op werk". En that's it. Moet hij wachten? Komt hij er nu aan? Komt hij niet? Natuurkijk reageert zwager niet meer.
Hij is echt zo'n ongelofelijke klootzak , ik wil eigenlijk niet eens dat hij komt. Dit soort dingen doet hij altijd en ik ben er helemaal klaar mee! Arrogante zak!
Dit doet hij trouwens naar iedereen hoor.. Zo belde hij de nacht voordat hij de trein naar Parijs nam zijn andere broer om 02u00! Snachts! Want zijn paspoort lag nog bij een andere broer maar hij heeft ruzie met diens vriendin dus of broer die vriendin kon bellen want dat wou hij niet vanwege de ruzie. Om 2u snachts he?! Sowieso; grow up! En daarnaast het dus compleet normaal vinden om je broer wakker te bellen voor zoiets! Compleet gestoord!
Zo... dat moest er echt even uit. Excuses voor mijn taalgebruik 😛