Ik ben zojuist op het schoolplein door mijn enkel gegaan. Ik liep richting mijn neef, die een eindje verderop stond. Kennelijk deed ik dat met te weinig aandacht voor mijn evenwichtsstoornis, dus ik deed iets verkeerd tijdens het lopen en mijn enkel klapte om. De enkel zei heel hard krak. Ik trok de enige papa binnen handbereik aan zijn jas (op zijn rug) om niet om te vallen. Hij snapte niet wat er gebeurde en ging ronddraaien, waardoor ik ook op 1 been rond ging hinkelen omdat ik hem niet wilde loslaten omdat ik dan zou vallen, heel awkward. Mijn neef stond ondertussen nog gewoon tegen het hekje aan te leunen en een beetje bedenkelijk te kijken, niet echt behulpzaam. Ik kon uiteindelijk de random papa loslaten en verder hinkelen richting mijn neef, met wie ik een praatje probeerde te maken, maar ik werd helemaal misselijk van het gevoel in mijn enkel. Uiteindelijk heeft de begeleider van mijn zoon ons met de auto naar huis gebracht terwijl het maar 5 minuten lopen was, want ik trok helemaal bleek weg van de misselijkheid.
Eenmaal thuis wil ik mijn enkel koelen, maar ik heb niks in de vriezer liggen wat ik erop kan houden, dus nu zit ik met mijn voet in een pan koud water. Maar mijn gigantische voet (maat 41/42) past er net niet in, dus ik moet mijn teen de hele tijd kromtrekken en dat is k*t.

The end.