Honkeytonk Ja ik let er goed op dat ze leeg raken. Bij de oudste had ik 2 dagen na de bevalling al een borst ontsteking
Tot nu toe geen koorts gelukkig dus hopelijk ben ik er op tijd bij.
Jij succes vanavond met de echo! Hopelijk is alles goed
Honkeytonk Ja ik let er goed op dat ze leeg raken. Bij de oudste had ik 2 dagen na de bevalling al een borst ontsteking
Tot nu toe geen koorts gelukkig dus hopelijk ben ik er op tijd bij.
Jij succes vanavond met de echo! Hopelijk is alles goed
Manque ja 4. 2 voor en 2 achter. Het zit idd geklemd maar dan met schroeven die een stukje je schedel in gaan. Groeit daarna weer dicht.
Tantetil Er is 2 keer iemand op mij gesprongen in het zwembad, 3 maanden na de laatste keer is Mn hoofd scheef gaan hangen. Mn banden om de eerste 2 wervels waren gescheurd. Er is een botje uit Mn heup gehaald en tussen de eerste 2 wervels in gezet en vastgemaakt. Dat moest vastgroeien en zodoende heb ik 3 maanden met een halo vest gelopen. Ik mocht Mn nek niet bewegen nl.
Het is waarschijnlijk een amnionstreng en dan heel gunstig gelegen. We moesten ons geen zorgen maken en met 20 weken een guo om het nog eens te bekijken (we kregen al een guo ivm icsi)
Ik zag zojuist een paar foto’s van mezelf die mijn zoon van de week (op mijn eigen !!!) telefoon heeft gemaakt, en ik kan wel janken...
[verwijderd] wat dan???
Tantetil Dik, oud, grijs en afgeschreven...
Ahhh dikke knuffel [verwijderd] !! Was het echt zo erg?
[verwijderd] Geloof er niks van! Wat ik tot nu toe altijd van je zie is prachtig!
[verwijderd]
Oh herkenbaar! Mijn kinderen maken ook altijd de meest monsterlijke foto’s van mij. Doeiiii positief zelfbeeld. Als mijn dochter van 1 meter een foto van mij maakt heb ik gelijk 3 onderkinnen
Honkeytonk dat is even schrikken maar wel fijn dat je enigszins gerust gesteld bent.
Mijn jongste is wakker. Al een uur slaap kind slaap!!
#teamnosleep meld zich
Ik wil slapen, maar met een verkouden baby wil het niet echt.. Ik val om van de slaap, fantaseer over en een magische rustige wereld
lindalovesmo De slaap inmiddels mogen vinden?
Ik heb ook meegedaan met #teamnosleep baby wakker geweest van 22.45 tot 3.30, dat is echt niet leuk meer. Peuter was om 6 uur weer wakker. Ik val echt om van de slaap.
[verwijderd] rond 3 uur kon ik gaan slapen, half 7 ging mn wekker weer zo snel de oudste naar school brengen, hopelijk gaat de kleine dan slapen dan duik ik er ook nog even in
[verwijderd] hier ook aan de lopende band iemand ziek. Krijgen ze eerst achter elkaar aan buikgriep. Is dat eindelijk voorbij krijgen ze vlak na elkaar de griep. En nu doe ik zelf ook mee...
Marshmallow goh, zou er wat in de lucht hangen? Sterkte vandaag, is niks aan als je je een zombie voelt
Was er iets vannacht dat kinderen niet wilden slapen? Want dochter was ook de halve nacht in de weer. En ik lees nu wel heel veel mede #teamnosleep leden...
lindalovesmo jij ook sterkte. We liggen nu in bed, hopelijk gaat ze snel slapen.