Hooyo-shimbir Lovely83 ben je aan het vasten? Wat super vervelend zeg... hopelijk trekt het weg en kan je toch genieten van je vakantie
Lovely83 Hooyo-shimbir Nu met de migraine dus niet zonder pijnstilling is het gewoon niet te doen. Het is wel iets waar ik standaard met vasten last van heb. Het schijnt dat niet op tijd eten een trigger kan zijn.
[verwijderd] Ysabella pff, ja! Van mijn rustige brave jongen is weinig over vandaag. Hij heeft al 3x time out gezeten. -weg-
Rietjesbeker Cactusje alleen in een ruilconstructie tegen een dreinende dreumes of een puberende peuter
Lovely83 Ysabella ja maar laat ik nou net mijn medicatie te zijn vergeten 😩, kan het nu aardig dempen met ibu en lichte dosis naproxen.
Hooyo-shimbir Lovely83 heel logisch dat je dan gewoon je medicatie inneemt. Ja vasten is idd wel een trigger ik heb ook standaard in de ramadan meer migraine dan anders. Beterschap en super rot dat je ook je medicatie bent vergeten 🥺
Lovely83 Hooyo-shimbir gelukkig verlicht ibu en naproxen vd drogist wel wat. Ik probeer het eten en drinken wel te beperken als ik niet vast, liefst eigenlijk naast innemen van medicatie niks meer. Anders is het moment van vasten direct weer zo zwaar.
Rosemary Vulpen Dank je! goede tip! Ik ga het morgen proberen als ze na de peuterspeelzaal niet wil slapen.
Dahlia Vulpen ohhh dan ben ik morgen nog bezig maar grotendeels is het druk, onhandelbaar, nog gevoeliger dan ooit, onrustig slapen, geïrriteerd, knuffelig, aanhankelijker. Eigenlijk alle emoties wel maar dan heel intensief en kan om het half uur omslaan.
Lovely83 A. heeft 2 dagen koorts gehad het weekend, sindsdien eet ze niet meer. Ze drinkt alleen haar 3 flesjes dieet voeding 😩. Baal enorm want het ging juist wat beter qua eten, ze was laatste keer wegen zelfs 150 gr aangekomen. Vraag mij af of het door ziek zijn komt of doordat we in een andere omgeving zijn.
Cactusje Lovely83 Ik gok op het ziek zijn, dan zie je wel vaker dat ze daarna een tijdje slecht eten. Kleine meid is normaal gesproken juist een grote eter, de hele dag honger, maar als ze ziek is geweest moet dat weer opgebouwd worden. Misschien kiest ze nu ook voor het gemak van drinken ipv er ook bij eten wat ook weer energie kost.
Lovely83 Cactusje ik hoop dat het dan snel weer beter word, aangezien ze al te weinig eet kan ze dit er eigenlijk niet bij hebben.