[verwijderd] Deliana ja echt balen. Ik draag ook geen broeken dus dan blijft er niet heel veel over😄 Ik ga nog maar eens op zoek en hopelijk vind ik wat leuks
Rosemary Ik vind de woensdagochtenden met alleen dochter thuis helemaal niet leuk. Ze is ruim 3 en kán goed spelen maar zeurt de hele tijd.
Rosemary Rosemary en vanmiddag heeft zoon een vriendje te spelen die niet zo goed met kleine zusjes is. Kan ik haar dus weer gaan vermaken. Ik wil gewoon lekker aan m’n studie werken!
Lovely83 Dag 3 met migraine, en dat terwijl we een midweek weg zijn. Zo eerst maar weer een uur liggen zodat ik mee kan een eindje fietsen in de middag.
Hooyo-shimbir Lovely83 ben je aan het vasten? Wat super vervelend zeg... hopelijk trekt het weg en kan je toch genieten van je vakantie
Vulpen Rosemary Sterkte! Hier zijn luisterboeken dé oplossing, misschien kun je dat eens proberen? Je kunt ze gewoon lenen via de bibliotheek. Bijvoorbeeld 'Een kringetje van tralala' van Carry Slee.
Lovely83 Ysabella ja maar laat ik nou net mijn medicatie te zijn vergeten 😩, kan het nu aardig dempen met ibu en lichte dosis naproxen.
Rosemary Vulpen Dank je! goede tip! Ik ga het morgen proberen als ze na de peuterspeelzaal niet wil slapen.
Lovely83 Hooyo-shimbir Nu met de migraine dus niet zonder pijnstilling is het gewoon niet te doen. Het is wel iets waar ik standaard met vasten last van heb. Het schijnt dat niet op tijd eten een trigger kan zijn.
[verwijderd] Robbie is vol in de peutermodus vandaag.. jeeeeeeeetje! Zo ken ik hem helemaal niet! 😣
[verwijderd] Ysabella pff, ja! Van mijn rustige brave jongen is weinig over vandaag. Hij heeft al 3x time out gezeten. -weg-
Rietjesbeker Cactusje alleen in een ruilconstructie tegen een dreinende dreumes of een puberende peuter
Hooyo-shimbir Lovely83 heel logisch dat je dan gewoon je medicatie inneemt. Ja vasten is idd wel een trigger ik heb ook standaard in de ramadan meer migraine dan anders. Beterschap en super rot dat je ook je medicatie bent vergeten 🥺