Pimpelmeesje Tantetil het gaat al weken zo, maar ik probeer zen te blijven dus ik zit in een eindeloze herhaling van dit:
Cactusje [verwijderd] Wat een stommerd! Je nieuwe kapsel staat je hartstikke leuk en is veel te lang voor een kort en pittig karen kapsel. Je broer praat poep, dus....
Softbasegaming Het regent en het enige wat ik nu denk is oohnee lekkage ๐ญ. Vandaag komt de loodgieter... Als het droog is๐
Rietjesbeker [verwijderd] een gerda (of karen) is een mindset, geen kapsel. En het staat je leuk, dus niks van aan trekken!
June Meca we hebben een normaal formaat en een langere van zo'n 3 meter hangen. Die langste klappert. Dus mijn tip zou zijn. Neem zoveel mogelijk korte stukjes ๐ We hebben contact gehad en natuurlijk daarna niks gehoord...
Meca June Kom je nu mee, huis is al helemaal ontworpen ๐ Maar nee komt niet over hele lange stukken. Gewone ramen. We hebben voor het grote raam een veranda die de zon buiten moet houden. Wat irritant dat ze niks laten horen, bellen misschien sneller?
June Meca het is een niet vaak voorkomende klacht. Ik kon op internet niks vinden. We hebben gister gebeld en de beelden gemaild ik vind dat we hen even een moment moeten geven om een oplossing te formuleren. De wind draait gelukkig en dan hebben we er geen last meer van.
Meca June Screens zijn nog niet heel bekend in NL misschien vindt je de klacht wel vaker in het buitenland? Maar je hebt gelijk 1 dag is wel heel snel om het geregeld te krijgen ๐ hopelijk maken ze het voor de volgende storm!
Mamabeertje Hรจ bah! Gisteren een bakje druiven gekocht. Maak ik het net open, zit er allemaal schimmel middenin. Dat is nou al de zoveelste keer!๐ก
Marshmallow Fuck ik ben de oplader van mijn Apple watch vergeten! Dus vanaf nu heb ik geen horloge tot vrijdag. Dat wordt wennen!
Marshmallow Marshmallow kut ook mijn bril vergeten ๐ฉ Nu zie ik dus echt niets als ik mijn lens uit heb.
Softbasegaming Marshmallow Oooh dat is echt hatelijk. Ik had dat in het ziekenhuis, werd er echt chagrijnig van want lag op zaal dus wilde ook niet alle TL verlichting aan zetten 's nachts. Dus was op gevoel naar het toilet lopen ahah