Hopsatee Zucht. Eerst lekte reserveringssysteem van Dierentuin Amersfoort m’n telefoonnummer, toen GGD en nu Facebook. Ik word ook al steeds gebeld door allemaal gare nummers.
Sevenof9 Manque oh shit! Dat was niet de bedoeling van het nieuwe dingen proberen te eten geloof ik😢
Manque Sevenof9 Nee, niet helemaal... Nouja. Godspeed, antaflu-wrapper! Ik hoop je snel weer te zien, aan the other side 🤞
aardbeitjes Manque yup dan zie je het vanzelf schitteren ertussen. Blauw, oranje of groen. Ik heb zo al eens naar een opgegeten pleister zitten dabben in een luier 🙄
Manque aardbeitjes Oh die is nog enigszins in hetzelfde kleurengamma, dan moet je wel zoeken! Deze is blauw, dus ik ga hem vast niet missen 😂
Meca June Oh gelukkig! Hopelijk zijn dat wat schroefjes vast draaien dan en dan weer lekker genieten van je nachtrust.
June Meca we hebben een normaal formaat en een langere van zo'n 3 meter hangen. Die langste klappert. Dus mijn tip zou zijn. Neem zoveel mogelijk korte stukjes 😊 We hebben contact gehad en natuurlijk daarna niks gehoord...
[verwijderd] Mijn broer noemde mij vanavond een Karen ( NL: Gerda) ivm mijn nieuwe korte kapsel. 😑😔
Cactusje [verwijderd] Wat een stommerd! Je nieuwe kapsel staat je hartstikke leuk en is veel te lang voor een kort en pittig karen kapsel. Je broer praat poep, dus....
Rietjesbeker [verwijderd] een gerda (of karen) is een mindset, geen kapsel. En het staat je leuk, dus niks van aan trekken!
Pimpelmeesje Tantetil het gaat al weken zo, maar ik probeer zen te blijven dus ik zit in een eindeloze herhaling van dit: