Marshmallow Ik heb echt een rot nacht gehad. Dochter is van 12 tot 1 uur wakker geweest. Ik nog een half uur langer denk ik. Vervolgens komt om 4 uur zoon erbij en dat is krap in een bed van 1.40m dus weer wakker geweest.
Pietje1987 Marshmallow sterkte vandaag ๐ Hier een veel betere nacht dan die van jou maar toch wil ik slapen. Maar ik moet werken
[verwijderd] Eindelijk de afspraak gemaakt om een uitstrijkje te laten doen, ben ik verkouden geworden ๐
[verwijderd] aardbeitjes ๐I know maar covid he. Zolang je geen negatieve test hebt mag je met een verkoudheid niet komen ๐ Ysabella neuh, ik wacht wel tot de verkoudheid over is. Zoโn haast heeft het niet.
[verwijderd] Ysabella nee hoor, gewoon standaard bevolkingsonderzoek. Ik krijg bij elke zwangerschap de vraag of ik nou eindelijk een uitstrijkje heb laten doen ๐ Ik vergeet het altijd.
[verwijderd] Ik vind dit weer heerlijk maar als ik mn luchtige jurkjes aan trek kan ik wel huilen. Ik moet eerst 10kg kwijt๐ญ
Sevenof9 [verwijderd] Snap ik, jezelf accepteren kan heel moeilijk zijn! Maar weet dat heel veel mensen jou wel accepteren, ook als je nog kilo's aan zou komen.