Cactusje Softbasegaming Blijft onbegrijpelijk dat veel mannen dat gewoon niet zien. Man heeft vogels in de garage, er ligt regelmatig vogelzaad door het huis, nu begint het kweekseizoen, liggen er overal draadjes van het nestmateriaal wat hij weer mee naar binnen loopt... het scheelt wel een hoop dat hij wat vaker stofzuigt daar en een speciale mat heeft bij de deur. Voor die mat kon ik echt chagrijnig worden van al die zaadjes overal. Hij ziet het zelf niet helaas...
Hopsatee Softbasegaming oh hè bah. Vreselijk hè. Wel herkenbaar. Al was het vandaag bij mij even wat minder! Moet je het niet melden? Misselijk einde zwangerschap kan toch ook niet goed zijn? Hopelijk trekt t weg!
Softbasegaming [verwijderd] ja hooguit nog een paar weken😄. Weet ook niet of de misselijkheid zwangerschaps gerelateerd is. Waarschijnlijk beetje teveel gegeten/gesnoept ofzo. En zenuwachtig🙊🤦🏻♀️
Blue Ik heb zo ontzettend kiespijn, straalt door in m'n hele kaak 😢 Weet niet hoe het komt, maar het tandvlees rond m'n verstandskies is helemaal opgezwollen. En de tandarts vond het bij mijn vorige bezoek niet nodig om die te verwijderen 😣
[verwijderd] Blue ibuprofen werkt pijnstillend en ontstekingsremmend. Je kan met Elmex sensitive professional tandpasta poetsen en daarna een beetje tandpasta zachtjes masseren op de pijnlijke plek. Wel de professional nemen, de gewone sensitive doet niets.
Marshmallow Mijn rechteroor zit zo dicht dat ik serieus echt heel slecht hoor. Ook rot nacht gehad, vanaf 4 uur dochter bij mij in bed, ze is flink aan het hoesten en dat maakte haar ook erg onrustig. Ik hoop dat ze geen koorts meer heeft dan kan zoon gewoon naar school.
Blue [verwijderd] ah bedankt voor je tip! De pijn is inmiddels aardig afgezwakt, dus ik wacht nog even met de tandarts te bellen. Hopelijk trekt het helemaal weg met ibuprofen en die tandpasta 👍
Ysabella Vrijdag weer naar de kno arts. Het is niet handig als je kind per ongeluk een ongecontroleerde klap op je neus geeft terwijl net je aders zijn dicht gebrand. 👀 Ik heb de hele dag door weer bloedneuzen. 🤦🏼♀️
[verwijderd] Lang leve alle kinderen thuis omdat ze verkouden zijn 😩 De oudste is weer helemaal van de leg, huilt om alles en ze zitten elkaar continu in de haren.
Kipsate Weer de oudste thuis. Juf is ziek en voor vandaag geen vervanger kunnen regelen. En ik heb een rete drukke dag op werk. Mijn man is dus nu na zijn nachtdienst maar wakker gebleven en brengt hem straks naar de bso. Maar echt, ik ben er zo klaar mee. Hoe lukt het jullie nog om alle ballen hoog te houden? Ik heb echt het gevoel op alle vlakken tekort te schieten. Prikkelbaar richting de kinderen, met halve inzet werken, huishouden moet ook nog ergens tussendoor. Ellende 😩
Bloem Kipsate Niet te doen nee. Alles gaat maar half of waar je een uur voor nodig hebt daar kan ik maar een half uur aan besteden. Vanochtend gewoon driedubbele afspraak waarvan 1 voor de kinderen wat moest. Je doet er niks aan. Echt killing... en het eind is nog niet in zicht 😭
Nescio Kipsate heel herkenbaar helaas, dat is misschien de enige troost: je bent niet alleen in deze, zeker niet.
Softbasegaming Vet zuur. Ik slaap/rust tegenwoordig tussen 13/15 ongeveer. En nu komen m'n bed verhogers tussen 12 en 15 😩