Manque Pietje1987 Onze zoon heeft momenteel ook zo'n fase. Ik heb er zelfs speciaal rompers met een rits op de rug in maat 158 voor gekocht. Zit jouw zoon nog in rompers? Want die dingen maken het wel moeilijker om de luier uit te trekken.
Pietje1987 Manque we zijn juist overgestapt op hemdjes en onderbroeken, gericht op het zindelijk maken 😂😂 ‘s nachts laat hij alles keurig aan, maar tijdens het middagdutje dus niet🤷🏻♀️
[verwijderd] Pietje1987 R doet soms hetzelfde. Dan wordt hij snachts wakker en trekt dan alles uit. Als hij dan sochtends wakker wordt en moet plassen dan plast hij op de grond of in zijn bed. Gelukkig komt het niet heel vaak voor, maar als het gebeurd dan baal ik als een stekker. Hij kan er niets aan doen natuurlijk maar 😩 vervelend is het!
Marshmallow Ik pak net het warm houd plaatje dat onder een pan stond en dus erg heet was met de mouw van mijn vest. Echt wat dacht ik?? Nu dus een pijnlijke duim...
Cactusje Softbasegaming Blijft onbegrijpelijk dat veel mannen dat gewoon niet zien. Man heeft vogels in de garage, er ligt regelmatig vogelzaad door het huis, nu begint het kweekseizoen, liggen er overal draadjes van het nestmateriaal wat hij weer mee naar binnen loopt... het scheelt wel een hoop dat hij wat vaker stofzuigt daar en een speciale mat heeft bij de deur. Voor die mat kon ik echt chagrijnig worden van al die zaadjes overal. Hij ziet het zelf niet helaas...
Hopsatee Softbasegaming oh hè bah. Vreselijk hè. Wel herkenbaar. Al was het vandaag bij mij even wat minder! Moet je het niet melden? Misselijk einde zwangerschap kan toch ook niet goed zijn? Hopelijk trekt t weg!
Softbasegaming [verwijderd] ja hooguit nog een paar weken😄. Weet ook niet of de misselijkheid zwangerschaps gerelateerd is. Waarschijnlijk beetje teveel gegeten/gesnoept ofzo. En zenuwachtig🙊🤦🏻♀️
Blue Ik heb zo ontzettend kiespijn, straalt door in m'n hele kaak 😢 Weet niet hoe het komt, maar het tandvlees rond m'n verstandskies is helemaal opgezwollen. En de tandarts vond het bij mijn vorige bezoek niet nodig om die te verwijderen 😣
[verwijderd] Blue ibuprofen werkt pijnstillend en ontstekingsremmend. Je kan met Elmex sensitive professional tandpasta poetsen en daarna een beetje tandpasta zachtjes masseren op de pijnlijke plek. Wel de professional nemen, de gewone sensitive doet niets.
Marshmallow Mijn rechteroor zit zo dicht dat ik serieus echt heel slecht hoor. Ook rot nacht gehad, vanaf 4 uur dochter bij mij in bed, ze is flink aan het hoesten en dat maakte haar ook erg onrustig. Ik hoop dat ze geen koorts meer heeft dan kan zoon gewoon naar school.
Blue [verwijderd] ah bedankt voor je tip! De pijn is inmiddels aardig afgezwakt, dus ik wacht nog even met de tandarts te bellen. Hopelijk trekt het helemaal weg met ibuprofen en die tandpasta 👍
Ysabella Vrijdag weer naar de kno arts. Het is niet handig als je kind per ongeluk een ongecontroleerde klap op je neus geeft terwijl net je aders zijn dicht gebrand. 👀 Ik heb de hele dag door weer bloedneuzen. 🤦🏼♀️
[verwijderd] Lang leve alle kinderen thuis omdat ze verkouden zijn 😩 De oudste is weer helemaal van de leg, huilt om alles en ze zitten elkaar continu in de haren.