Sneeuwvlok lief! Ik heb zo het gevoel dat ik faal... Hij laat echt extreem gedrag zien.
iMoeder fijn dat het herkenbaar is hoe gek dat ook klinkt, ik bied hem erg veel structuur aan mede omdat ik dat zelf ook nodig heb. Wat deed jij altijd met het gillen?🙈
Ik doe precies het zelfde als jij, als ik hem een keuze geef krijgt hij een error helemaal als hij moe is. Dus vragen of hij A of B wilt doe ik resoluut niet.
[verwijderd] dit heeft hij al vanaf het begin, niet zo extreem hoor dat is echt sinds hij naar de psz gaat. Hier helpt het niet om hem een keuze te geven, ook ik werk inderdaad met een klok. (digitale klok)
Zijn gedrag neigt echt meer naar obsessief. Ook als hij bijvoorbeeld vraagt ‘mag ik wat water?’ En ik zeg ‘ ja ik ga het voor je pakken als ik Z een schone luier heb gegeven.’ Dan krijg ik dus om de 10 seconde de vraag of hij wat water mag en dan raakt hij soms echt in paniek.
En het aller ergste is is dat Z precies het zelfde is, ze hebben zelfs de zelfde lach ze zouden zo een identieke tweeling kunnen zijn. Zelfs mijn man dacht op een foto dat het Z was, was het N. 😂( en dit is natuurlijk een beetje met een knipoog om het nog een beetje leuk te houden. 😜)