[verwijderd] ik verveel me inderdaad ook te pletter. Elke dag hetzelfde.. niets om naar uit te kijken. Rémy’s verjaardag keek ik wel naar uit. Morgen komen we met wat familie bij elkaar (ja covid, blabla, fuck it). Maar dat is ook weggezakt.
We hebben een taart besteld maar in ben zo bang dat hij lelijk wordt. De communicatie was tussen haar (taartenbakster) en mijn vriend. Maar mijn vriend is slecht in communiceren (vergeet de helft) en volgens mij heeft zij het idee ook niet goed begrepen. Mja, het was zijn ding dus ik bemoei me niet.
Mensen bestelde hun cadeaus via mij, deze moet ik nog inpakken maar ik heb maar 1 soort papier. Ik vind het stom om alle cadeaus in hetzelfde papier te doen. Mja, ik kom niet meer buiten vandaag dus het moet maar.
De verjaardagskleding komt te laat binnen. Webshop was super traag. Ze hebben dus niets om aan te trekken.
De decoratie had ik vorige week gekocht. Geen idee hoe maar de ballonnen zijn bijna allemaal gescheurd en ik heb de verkeerde cijferballon gekocht.
Gisteren op zijn echte verjaardag dus bijna niemand die hem feliciteert. Robbie lag al te slapen. We hadden een madeleine met een kaarsje. Zingen, cakje neerzetten, blazen, klappen. Rémy vond het heel erg leuk. Vriend klikt niet op record en dus niets opgenomen.
Ik vind het echt wel sneu voor Rémy, zijn eerste jaar stelt echt niets voor 🙁