Mijn ex is de afgelopen paar maanden amper langs gekomen voor de kinderen (hij komt bij mij langs om ze te zien want hij heeft geen woning of wat dan ook). Als hij de kinderen al zag dan was dat 2 uur per week. Maar vaak genoeg heeft hij ze laten zitten.
Nu lijkt hij via via gehoord te hebben dat ik weer een relatie heb want hij is ineens heel boos op mij en eist dat hij de kinderen hier morgenochtend om 9 uur kan ophalen.
Ten eerste wil mijn dochter niet zonder mij met hem mee, mijn zoontje is jonger en een allemansvriend dus hem maakt het minder uit.
Ten tweede is hij dus al maanden geen afspraak nagekomen en gedraagt hij zich buiten dat vreselijk onverantwoordelijk, daarnaast heeft hij een hele agressieve toon richting mij.
Ten derde: dochter is ziek.
Dus de kinderen gaan hoe dan ook niet met hem mee. Waarschijnlijk heeft hij nu ineens het idee opgevat dat hij het mannetje moet zijn want straks worden z'n kinderen "ingepikt" door een andere man. Maar dan mag hij beginnen met zijn afspraken nakomen en het vertrouwen van de kinderen terug winnen.
Lul.
Maargoed, ik kan dit wel bedenken maar uiteindelijk heb ik natuurlijk ook geen poot om op te staan. Waarschijnlijk zet hij hier de boel op stelten en vertrekt dan weer met veel bombarie waarna ik de kinderen weer op mag lappen.
Ik hoop dat hij gewoon zoals zo vaak zijn woorden weer niet nakomt.